ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הפיגוע הקשה באריאל

דגן התעמת עם המגיש: "רוצחים לי תושבים ואתה סותם לי את הפה?"

מגיש 'חדשות 12' דין פישר ניסה להוריד את ראש מועצת שומרון משידור לאחר שביקר את הממשלה ואמר כי: "הפיגוע הקשה באריאל הוא תוצאה של ההפקרות הביטחונית של הממשלה היוצאת". ראש מועצת שומרון, יוסי דגן: "כשהתושבים שלי נרצחים בכבישים אני אגיד שהממשלה הפקירה את הביטחון, לא תסתום לי את הפה"

דגן התעמת עם המגיש: "רוצחים לי תושבים ואתה סותם לי את הפה?"
זירת הפיגוע באזור התעשייה אריאל צילום: Jamal Awad/Flash90

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, התראיין ל'חדשות 12' הגיב לפיגוע הטרור הקשה אתמול (שלישי) סמוך לאריאל ואמר: "הפיגוע הוא תוצאה ברורה של ההפקרות הביטחונית של הממשלה היוצאת שמתרפסת בפני הטרור. ממשלה שמבלבלת את היוצרות אל מול הרשות הפלסטינית הטרוריסטית",

המגיש דין פישר קטע את דבריו של דגן מספר פעמים ואמר "אפשר לשמור את הפוליטיקה להמשך". המגיש ניסה להוריד את דגן מספר פעמים מהשידור, תוך שדגן מתעקש להמשיך את דבריו ולהביע ביקורת על הממשלה ועל ההתנהלות הביטחונית שהובילה לפיגוע. לאחר ויכוח בין השניים הריאיון הסתיים לפני סיומו ובטונים צורמים מאד.

בין השאר הטיח דגן במגיש 'חדשות 12': "עם כל הכבוד, כשהתושבים שלי שכובים כרגע על הכביש פצועים, אני אגיד שהממשלה הפקירה את הביטחון שלהם, ואני אגיד שהמחבל בחליפה אבו מאזן נותן להם משכורת לכל חייהם, אני רוצה להביע את הזעקה שלנו, אנחנו נרצחים בכבישים בגלל שהממשלה מפקירה את הביטחון שלנו. התושבים שלי נרצחים ואתה מדבר איתי על פוליטיקה? לא תסתמו לי את הפה, תתבייש לך!", אמר דגן.

אריאל פיגוע יוסי דגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד