כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
היכה את אמו באופן קבוע

המחבל מהפיגוע באריאל: הכתובת היתה על הקיר

המחבל שביצע את הפיגוע באריאל הקצין בתקופה האחרונה מבחינה דתית והפך להיות אדוק מאוד. לצד זאת סיפרו מקורות כי נהג להכות את אמו באופן קבוע והצטייר בקרב מכריו כאדם אלים | מושל האזור שיבח את "השהיד" והבטיח לתמוך במשפחתו

המחבל מהפיגוע באריאל: הכתובת היתה על הקיר
זירת הפיגוע באריאל צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

הפיגוע הרצחני באריאל: מקורות פלסטינים בכפר חארס טוענים כי בתקופה האחרונה המחבל מוחמד סוף בן ה-18 הקצין מבחינה דתית, הפך להיות אדוק מאוד. כך דווח ב'כאן'.

במקביל הם סיפרו כי ידעו שישנה בעיה של אלימות במשפחה. אבא שלו נפטר לפני כמה שנים והוא תפס את מקומו כמפרנס בבית, אלא שהוא נהג לפי אותם מקורות להכות באופן קבוע את אמו והצטייר כאדם אלים.

המחבל ימ"ש.

לפי אותם מקורות המחבל לא ראה בעין יפה את אורח החיים שניהלה אימו, שנגיד זאת בזהירות, היה מתירני הרבה יותר ממה שהוא חשב שצריך להיות. כל נורות האזהרה הללו – ההתקרבות לדת, האלימות במשפחה והיחסים המורכבים עם אימו - היו ידועות לאנשים בכפרו ויכלו לאותת על כך שהוא מהווה סיכון מסוים לחוסר יציבות נפשית שיתכן ודחפה אותו לבצע את הפיגוע.

בתוך כך, עבדאללה כמיל, מושל סלפית הסמוכה לחארס, אומר בראיון לרדיו 'עלם' הפלסטיני כי המחבל שביצע את הפיגוע באריאל, תמך באחיו הקטנים לאחר מות אבי המשפחה. והוסיף כי "השהידים" הם הדבר הכי יקר שיש לנו, זאת המדיניות שלנו, זאת העמדה שלנו, לא נעזוב את קרובי ה"שהיד" או את משפחת ה"שהיד" לקרוס, יהיה להם בית, נבנה להם בית יותר טוב מהבית שיש להם עכשיו", כך מושל סלפית עבדאללה כמיל.

פיגוע באריאל מחבל כפר חארס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד