י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
גידול שהתגלה

יפה כץ מתחננת על חיי בתה: "כל רגע שעובר הוא קריטי"

"לפני שנה וחצי ראינו שמשהו בדיבור שלה השתנה והיא משתמשת בידיים בשביל להביע את עצמה. מהר מאוד התברר שמדובר בגידול שהולך ומתפתח מאחורי האוזן" • האמא נסערת והציבור מתבקש לסייע לעזור

יפה כץ מתחננת על חיי בתה: "כל רגע שעובר הוא קריטי"
במצב סכנה צילום: מתוך אתר העמותה

משפחת כץ מתגוררת בירושלים ומונה שישה ילדים. לפני שנה וחצי גילו יפה ובנציון כי בתם סערי, שהיתה בכיתה א' הפסיקה לדבר ברור.

ההורים הצעירים חשבו שמדובר בנוזלים באוזניים אבל בדיקה שגרתית העלתה כי היא סובלת מגידול שהולך ומתפתח מאחורי לאוזן (כולסטאטומה).

בסרטון קצר מספרת יפה (26) על הפחד הלופת וההתמודדות המורכבת שניצבת לפניהם:

"סערי היא הבת השנייה שלי, בת 8, ילדת אור ושמש, עם חיוך על הפנים וקול של מלאכים.

לפני שנה וחצי ראינו שמשהו בדיבור שלה השתנה והיא משתמשת בידיים בשביל להביע את עצמה, מייד קבענו לה תור לבדיקת שמיעה. חשבנו שיש לה נוזלים באוזניים אבל התברר שמדובר בגידול  שהולך ומתפתח מאחורי האוזן. (כולסטאטומה)

המיקום של הגידול מחייב את סערי לעבור סדרת ניתוחים פרטית בבית החולים שערי צדק, ניתוחים שהעלות שלהם גבוהה מאוד וקופות החולים לא מסבסדות אותם" 

לסרטון המלא ולסיוע הקליקו כאן>>>

"הטיפול מורכב מאוד והסיכון גבוה, צריך לדאוג שלא ישתתק לה הפנים והשמיעה באוזניים לא תפגע. כל רגע עכשיו הוא קריטי כדי שהגידול לא יגיע למערכת העצבים ולמח" היא משתפת בחשש.

בהמשך חושפת יפה כי היא ובעלה מתמודדים עם 3 ילדים נכים והם מרגישים שהגיעו לקצה גבול היכולת:

"המצב הכלכלי שלנו קשה מאוד, חוץ מסערי יש לי שלושה ילדים נכים שישנים עם מוניטור וחמצן. אני לא יכולה לפרנס ורתוקה לטיפול בילדים, בעלי עובד ברשת שיווק במשמרת שמאפשרת לו להקדיש זמן לילדים, להסיע אותנו לבית חולים ולטיפולים משלימים.

אני מתחננת אליכם, סערי היא הנחת הבריאה שלנו! ילדה שמרפאה את הקושי והכאב שאנחנו עוברים עם הילדים האחרים! אנא תעזרו לנו לממן לה את הניתוחים בשערי צדק ולהציל אותה." היא מתחננת.

לתרומה הקליקו כאן>>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד