כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הותיר ארבעה יתומים

טרגדיה: אברך בן 26 נהרג בתאונה קשה

מפקד זק"א בנתיבות שהגיע לטפל בתאונה הקטלנית הבוקר נחרד לגלות שההרוג במקום הוא אברך כולל הרב שלום פרץ ז"ל, אב ל-4 ילדים שעמו נפגש שעה קודם לכן בעת שרצה להתקבל לכולל

טרגדיה: אברך בן 26 נהרג בתאונה קשה
האברך ז"ל על רקע הזירה צילום: דוברות זק"א

ברוך דיין האמת: ההרוג בתאונה הבוקר (חמישי) בנתיבות הוא הרב שלום פרץ ז"ל מנתיבות אברך בן 26 בלבד שנהרג בתאונה הקשה והמחרידה.

הבוקר סמוך לשעה 11:00 התקבל דיווח במוקד זק"א על תאונת דרכים קטלנית ברחוב נצרים בנתיבות, הרב פרץ שרכב על אופנוע נפגע מאוטובוס ונהרג.

סגן מפקד זק"א נתיבות יהודה ויצמן סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות אוטובוס ורוכב אופנוע, כשהגענו למקום הרוכב בן 26 היה לכוד מתחת לאוטובוס העירוני כשהוא מחוסר הכרה. לצערי, עוצמת הפגיעה הייתה קשה וקטלנית, צוותי כיבוי חילצו אותו כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית וללא רוח חיים, פרמדיק מד"א קבע את מותו במקום".

מי שפגש את המנוח שעה קלה קודם לתאונה הקטלנית היה מפקד זק"א נתיבות בר יוחאי דחבש שהרב פרץ הגיע להתקבל לכולל 'מאורות נתן' של הרב בוקובזה.

בר יוחאי סיפר "כשהגעתי למקום יחד עם צוות זק"א, הזדעזעתי כשזיהיתי לחרדתי שרוכב האופנוע הוא האברך כולל עמו נפגשתי שעה קלה קודם לכן בראיון קבלה לכולל בו אני עובד. בצער ובכאב גדול טיפלנו בכבוד המת בזירה הקשה, בשעה זו אנו מלווים את המשפחה ומסייעים בתהליך הבאתו לקבורה בבית העלמין בנתיבות".

המנוח הותיר אחריו את רעייתו שתחי' וארבעה ילדים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

לחצו כאן לסיוע עבור המשפחה>>>

נתיבות תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד