כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
שנאה עיוורת

מדינה אנטישמית: יועצת שקראה לבקר בישראל - פוטרה

משרד החינוך הכוויתי הודיע כי פיטר יועצת בכירה בצוות ההוראה באחד מבתי הספר הפרטיים במדינה, לאחר שזו קראה לתלמידיה לנסוע לישראל. משרד החינוך מסר: "לא נהסס לנקוט בצעדים משפטיים נגד מי שיקדם את השם של הישות הציונית"

מדינה אנטישמית: יועצת שקראה לבקר בישראל - פוטרה
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: unsplash

משרד החינוך הכוויתי פתח בהליכים משפטיים נגד יועצת בריטית בבית ספר שקראה לתלמידים לנסוע לישראל. בהודעה מטעם דובר משרד החינוך, אחמד אל-ווהידה, נמסר, כי נפתחו הליכים משפטיים לאחר שהורי התלמידים התלוננו על קריאותיה של היועצת להגיע ולבקר בישראל.

עוד נמסר כי "ההנהלה לחינוך פרטי פתחה בחקירה לנסיבות האירוע והגיעה להחלטה על פיטוריה של היועצת ולהחלטה לאסור עליה לעבוד בבתי ספר פרטיים אחרים". עוד נמסר כי יינקטו צעדים נגד בית הספר בעקבות ההפרות שביצע וכי הנהלת בית הספר קיבלה "אזהרה שלא לחזור על התנהגויות כאלו בעתיד".

עוד דווח כי משרד החינוך מביע תרעומת מההתנהגות האישית של היועצת ומדגיש כי הוא לא "יהסס לנקוט בצעדים משפטיים נגד כל מוסד חינוך או עובדיו במידה ואלו יקדמו את הישות הציונית באמירות או במעשים", לשון ההודעה כפי שדווחה ב'כאן חדשות'.

בתקשורת הערבית דווח, כי משרד החינוך "לא יהסס לנקוט בצעדים משפטיים נגד כל מוסד חינוכי או מישהו מעובדיו שיוכח כי הוא קידם את השם של הישות הציונית, בדיבור או במעשה".

טאריק אל-שעיה, בכיר במשרד החינוך הכוויתי אמר: "כווית מבטאת את עמדתה הברורה בנושא הפלסטיני בכך שהיא מסיימת את האישור שניתן לאישה בריטית שעובדת כעוזרת מנהלת של בית ספר זר בכווית". הוא הוסיף כי "כווית העבירה את העמדה העקרונית שהיא הייתה ותמשיך לתמוך בעניין הפלסטיני". הוא אוסיף: "בזמן שרבים נכשלו, ועמדותיהן נסוגו, כווית באה להכריז בקול רם שהנושא הפלסטיני הוא הנושא הראשון שלה".

כווית אנטישמיות פלסטינים מורה ותלמידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד