כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"סדרי הממשל החדשים"

ליברמן טוען: זו תכנית הסיכולים והחיסולים של נתניהו

מנסה לסכסך בתוך גוש הימין? שר האוצר היוצא אביגדור ליברמן מפרסם פוסט שבו הוא מונה את התכניות של הממשלה המתגבשת תוך שהוא מציין כי "בימים האחרונים יצא לי לשוחח עם לא מעט בכירי ליכוד ומקורבי נתניהו"

ליברמן טוען: זו תכנית הסיכולים והחיסולים של נתניהו
ליברמן ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תחת הכותרת "סדרי הממשל החדשים של נתניהו", שר האוצר ויו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו', אביגדור ליברמן מזהיר הערב (מוצאי שבת) מהמהלכים שלטענתו הממשלה המתגבשת מתכוונת לקדם.

"בימים האחרונים יצא לי לשוחח עם לא מעט בכירי ליכוד ומקורבי נתניהו ומתוך היכרות עם האיש, התמונה המצטיירת היא יותר ממדאיגה. מעבר לדברים מתבקשים וברורים מאליהם מבחינת נתניהו, כמו בחירת יו"ר הכנסת, העברת פסקת ההתגברות, חוק שיאפשר לדרעי לכהן כשר בממשלתו וחקיקה בנוסח החוק הצרפתי, נתניהו נחוש להשיג מספר דברים נוספים", טוען השר היוצא ליברמן ומונה:

1. רוב בוועדה למינוי שופטים - יעד חשוב ומיידי מבחינת נתניהו, כאשר בכל פעם שיצטרכו למנות נציג מהאופוזיציה, לשכת נתניהו תפעל למנות את אחמד טיבי.

2. איוש תפקיד שר התקשורת ע"י אחד מהאנשים היותר מקורבים ונאמנים לנתניהו ולאחר מכן השתלטות על תאגיד "כאן" והשגת שליטה בכל כלי תקשורת אפשרי.

3. החלפת היועצת המשפטית לממשלה במהירות האפשרית.

4. הדחתו והחלפתו של הרמטכ״ל הנבחר, אלוף הרצי הלוי, בטענה שאינו משתף פעולה עם תכניותיו של נתניהו בנושא איראן.

5. תכנית סדורה לסיכול בן גביר ולהחזרתו, כדברי נתניהו, ל"מימדיו הטבעים", קרי 4-5 מנדטים.

6. תכנית סדורה לחיסולו הפוליטי של סמוטריץ'. בהקשר הנ״ל, מקורבים לבני המשפחה טוענים שמעולם לא היה קונצנזוס פנימי כה רחב כמו ההבנה שקיים צורך דחוף להיפטר מסמוטריץ׳ בבחירות הקרובות או בעדיפות גבוהה יותר, באמצעות שינויים קואליציונים כאלה ואחרים, אם יתאפשרו לפני הבחירות.

7. כינון יחסים דיפלומטיים עם ערב הסעודית על מנת להשתמש בהישג הנ"ל כמנוף לשינויים קואליציוניים או לבחירות מוקדמות ביוזמת נתניהו.

לסיכום מציין ליברמן: "כמובן שמדובר בהערכה בלבד אבל הערכה מבוססת מאוד".

אביגדור ליברמן ממשלת ימין בנימין נתניהו פסקת התגברות הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד