כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מוכר נואש

זה מה שאתם צריכים לקנות כדי לקבל טסלה חדשה בחינם

בעוד מצב שוק הדיור בניו זילנד ממשיך להחמיר, הבעלים של בית אחד בחרו להציע יחד עם הכנס גם טסלה בחינם, כדי לנסות לפתות קונים

זה מה שאתם צריכים לקנות כדי לקבל טסלה חדשה בחינם
אילוסטרציה צילום: unsplash

שוק הדיור בניו זילנד האט בהתמדה בשנה האחרונה והתארכה התקופה בה נכס צפוי לעמוד למכירה, מה שגרם למוכרים נואשים לפתות את הקונים בדרכים יצירתיות.

ע"פ הדיווח ב 'themarker', אחד המוכרים פרסם מודעה בה הוא מציע למכירה בית חדש חמישה חדרי שינה ויחידת דיור נפרדת באוקלנד הכולל טסלה חדשה לגמרי.

בעלי הבית מאוקלנד ששיווקו את הטסלה יחד עם הכנס קיוו להתבלט במה שהפך לשוק תחרותי מאוד, אמר קפיל ראנה, סוכן מכירות בחברת הנדל"ן ברפוט אנד תומפסון, לערוץ הטלוויזיה הניו זילנדי TVNZ; והוסיף כי המכונית היא "בונוס", ולא תוספת לשווי השוק. מכוניות טסלה נמכרות בניו זילנד בכ-72,400 דולר.

יש לציין כי הנכס באוקלנד זמין להצעות בסביבות 1.8 מיליון דולר - אך הוא עומד למכירה לצד יותר מ-400 בתים נוספים באותו פרבר, שרבים מהם צפויים להישאר בשוק לאורך חודשים. בסביבת שוק זו, שימוש בשיטות כמו הצעת הטסלה עשויות להפוך ליותר ויותר פופולריות עבור מוכרים שמקווים למכור נכסים במהירות - ועבור סוכני נדל"ן המנסים להמתיק עסקות מבלי להוזיל את מחירי הבתים באזור.

ב 'themarker' מסבירים כי הירידה במחירי הבתים ובמספר הבתים למכירה נבעה בעיקר מהזינוק בריביות - אותן העלה הבנק המרכזי של ניו זילנד כדי להיאבק באינפלציה הגבוהה - מה שמעלה את שיעורי המשכנתאות.

 

מכונית טסלה טסלה דירה חינם שוק הדיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד