י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הבריונות בכבישים

תקרית חריגה: "נהג האוטובוס החרדי איים לתקוע לי כדור בראש"

נהג אוטובוס ברמת שלמה בירושלים תועד ביום שישי יוצא לעבר נהג רכב כשהוא חמוש באקדח, איים לירות בו, ולאחר מכן אף נראה כמי שעומד לדרוך את נשקו | "אתה מתעסק איתי? רוצה לאכול אותה עם כדור בראש?" | נהג הרכב ל'בחדרי חרדים': "הבנתי שמדובר בנשק אמיתי, נחרדתי"

תקרית חריגה: "נהג האוטובוס החרדי איים לתקוע לי כדור בראש"
נהג האוטובוס עם כלי הנשק צילום: ש.

תופעת האלימות בכבישים ממשיכה להחריף: בתיעוד חמור שהופץ ברשתות החברתיות נראה נהג אוטובוס שולף את נשקו ומאיים על נהג אחר בירי לעברו. האירוע התרחש ביום שישי האחרון בשכונת רמת שלמה בירושלים בשעה שנהג האוטובוס היה בעיצומה של הסעת תלמידים.

ש. נהג הרכב שתיעד את המקרה, סיפר ל'בחדרי חרדים' על האירוע הדרמטי שחווה: "מדובר בנהג אוטובוס שפיזר תלמידים לביתם ובאופן טבעי עיכב את תנועת כלי הרכב שלא חדלו מלצפור לו, הייתי מאחורי האוטובוס והמתנתי כמו כולם עד שבשלב מסוים באמצע הדרך התאפשר לי לעקוף את האוטובוס באופן חוקי".

"כאן החל הסיפור' מדגיש ש. "הנהג שמשום מה לא ראה את העקיפה בעין יפה החל לנסוע בפראות תוך כדי שהוא נצמד לי לרכב באופן מסוכן בניסיון לעקוף אותי."

לטענת ש., נהג האוטובוס המשיך בדהירה פראית ומסכנת חיים תוך ניסיונות עקיפה בקו לבן רציף פעולה שמהווה עבירת תנועה חמורה. "הגעתי לצומת ברחוב טולידנו לפתע אני רואה את נהג האוטובוס מגיע מהכיוון הנגדי, עוצר את כלי הרכב וחוסם את הצומת, הבנתי שמשהו הולך להתרחש", מספר ש. "מיהרתי להפעיל את המצלמה בפלאפון ויצאתי מהרכב" המשיך ש. בשחזור האירוע.

ע"פ התיעוד בסרטון, נהג האוטובוס יצא אל ש. עם אקדח שלוף והחל לאיים עליו כי יירה בו: "אתה מתעסק איתי? רוצה לאכול אותה עם כדור בראש?" איים נהג האוטובוס על ש. שכאמור נהג ברכב שמלפניו.

ש. שלא נראה מתרגש מהאקדח, המשיך לתעד את התקרית ואף התקדם לעבר נהג האוטובוס שבתגובה הסתובב בצורה מאיימת ונראה כמי שעומד לדרוך את האקדח, לפני שעלה חזרה לאוטובוס. 

"הייתי בטוח שמדובר בגז פלפל", סיפר ש. על התנהגותו חסרת הפחד בתקרית, "רק לאחר מכן שהבנתי שמדובר בנשק אמיתי, נחרדתי" שחזר ש. שהתקשה לעכל את האירוע.

יש לציין כי שוטרים שהגיעו לזירת האירוע זמן קצר אחרי התקרית, נחשפו לסרטון ואף גבו עדויות מנהג הרכב דבר שהוביל לבסוף למעצרו של נהג האוטובוס, בן 61, אשר נלקח לחקירה ונשקו הוחרם. את האקדח יש לציין החזיק ברישיון. 

איום בנשק נהג אוטובוס חרדי אלימות בכביש בריונות בכביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד