כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ראש 'הכוורת' עוקץ

"תועמלן השמאל הקיצוני": בן גביר נגד העיתונאי

בן גביר תקף הלילה את עיתונאי חדשות 12 עומרי מניב לאחר שזה פרסם כתבת פרופיל על אנשי הכוורת שלו שצפויים ללוותו גם במשרד לביטחון פנים

"תועמלן השמאל הקיצוני": בן גביר נגד העיתונאי
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בין שיחות המשא ומתן וכשהוא בינתיים גוזר על עצמו שתיקה תקשורתית מאז הבחירות, ח"כ איתמר בן גביר, יו"ר 'עוצמה יהודית' התעמת הלילה בחשבון הטוויטר שלו עם עיתונאי חדשות 12 עומרי מניב, שפרסם כתבת פרופיל על כוורת האנשים שסובבים את מי שצפוי להיכנס למשרד לביטחון פנים, אחד המקומות הרגישים והמשפיעים במדינה, כשמניב מציג אמירות ומעשים של אותם אישים מן העבר.

זמן קצר לאחר שידור הכתבה הגיב בן גביר בקצרה וכתב: "יש לי כוורת נהדרת". מאוחר יותר הגיב בן גביר לעיתונאי ותקף אותו אישית: "עומרי מניב תועמלן השמאל הקיצוני (שכבר נתפס בתחקירי פייק על מכינת עוצם), יחד עם דנה וייס הידועה בדעותיה, הציגו הערב פייק תחקיר שכולו פאניקה והיסטריה. שמח מאוד שגם בשמאל הקיצוני מבינים שבאנו לעבוד. רואים לכם".

מניב הגיב וכתב: "איתמר, רואים לכם זה קצת ילדותי, תעבור לסיומת אחרת", אך בן גביר לא נשאר חייב ועקץ: "כתב קטן, מקבל תשובה בהתאם".

והעימות נמשך: "משחק מלים חלש, לא מתאים לך, נחלשת מאז הבחירות", כתב מניב ובן גביר השיב: "הבעיה שלך שתמיד היית שמאל חלש. לא היה צריך לחכות לבחירות".

בין העוקבים היו מי שהתערבו בעימות בין השניים והציעו לבן גביר לתבוע דיבה את העיתונאי שכבר נתבע בעבר על ידי מכינת 'עוצם' בעקבות תחקיר משמיץ נגדה ששודר בשנת 2013 כאשר עומרי מניב עוד עבד ככתב ב'ערוץ 13'.

מניב פרסם אז ב'ערוץ 13' הקלטות משיעורי רבני מכינת עצמונה, ובעיקר משיעוריו של הרב אסף נאומבורג, רב במכינה. בכתבה, ששידר נטען למעשה שהמכינה מטיפה לערכים אנטי־ציוניים ומתנגדת לגיוס לצה"ל. מניב הסתמך על ממצאים מטעים. המכינה לא הסתפקה אז בהתנצלות ותבעה מהערוץ מיליון שקלים, אך לבסוף הגיעו הצדדים להסדר והערוץ פיצה כספית את המכינה ואת הרב נאומבורג שהיה מושא הכתבה.

בימים אלה מתנהלת בבית המשפט תביעה נוספת בסך 865 אלף שקלים נגד אותו כתב בגין תחקיר שפרסם על שי שאמה, איש עסקים ואחיו של ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה.

עמרי מניב איתמר בן גביר עימות בטוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד