ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
הרשת גועשת

מאסק החזיר את חשבון הטוויטר של טראמפ

לאחר הסקר שביצע הבעלים החדש של טוויטר ובו 52 אחוזים מתוך 15 מיליון מצביעים הצביעו בעד החזרת חשבונות של טראמפ, החשבון שוחזר הלילה. ביום שבת אמר טראמפ שהוא יישאר עם הרשת החברתית שפותחה על ידי הסטארט-אפ שלו

מאסק החזיר את חשבון הטוויטר של טראמפ
העצרת בג'ורג'יה צילום: מתוך הטוויטר

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ אמר ביום שבת כי אין לו עניין לחזור לטוויטר גם כאשר 52 אחוזים מתוך 15 מיליון מצביעים הצביעו בעד החזרת חשבונות של נשיא ארה"ב לשעבר, שנחסם מטוויטר בגלל הסתה לאלימות.

בסקר שנערך על ידי הבעלים החדש אילון מאסק. 52 אחוז מתוך 15 מיליון משתמשי טוויטר הצביעו בעד החזרה. "האנשים החליטו. טראמפ יוחזר לטוויטר", צייץ מאסק בטוויטר.

אך טראמפ נראה פחות נלהב מכך, ביום שבת בצהריים הוא הגיב על האפשרות שחשבונו ישוחזר. "אני לא רואה שום סיבה לכך", אמר הנשיא לשעבר באמצעות וידאו כשנשאל האם הוא מתכנן לחזור לטוויטר על ידי פאנל בפגישת ההנהגה השנתית של הקואליציה היהודית הרפובליקנית.

הוא אמר שהוא יישאר עם הפלטפורמה החדשה שלו Truth Social, האפליקציה שפותחה על ידי הסטארט-אפ שלו, שלדבריו הייתה טובה יותר מטוויטר והיא מצליחה "באופן פנומנלי".

הבעלים החדש של טוויטר והאיש הכי עשיר בעולם צמצם בחצי את כוח האדם וקיצץ קשות בצוות האמון והבטיחות של החברה, שאחראי למניעת הפצת מידע מוטעה ותוכן מזיק. הפעולות הללו והציוץ של מאסק הביאו חברות גדולות להפסיק את הפרסום בטוויטר כשהן עוקבות אחר האופן שבו הפלטפורמה מטפלת בדברי שטנה.

אם טראמפ יחזור לטוויטר, המהלך יעורר שאלות לגבי מחויבותו ל-Truth Social הרשת שלו שהושקה בחנות האפליקציות של אפל בפברואר ובחנות גוגל באוקטובר. לטראמפ יש כ-4.57 מיליון עוקבים ב-Truth Social.

ההסכם שלו עם החברה פותח את הדלת לטראמפ לעסוק בהרחבה בפלטפורמות אחרות. אך טראמפ מחויב לתת ל-Truth Social שש שעות בלעדיות בכל פוסט, אך הוא חופשי לפרסם "מסרים פוליטיים, גיוס כספים פוליטיים או עידוד הצבעה" בכל אתר, בכל עת, כך דווחה סוכנות הידיעות רויטרס.

דונלד טראמפ טוויטר אילון מאסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד