כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024
פגיעה רב-מערכתית

חרדי כבן 10 נפצע קשה בתאונת דרכים בצפת

כבן 10 נפגע בתאונת פגע וברח בצפת ופונה לבית החולים זיו בעיר כשהוא במצב קשה עם חבלות בראשו. פרמדיק מד"א: "ראינו את הילד שוכב על הכביש כשהוא בהכרה וסובל מחבלת ראש קשה"

חרדי כבן 10 נפצע קשה בתאונת דרכים בצפת
טיפול נמרץ, מד"א. אילוסטרציה צילום: מאיר וקנין, פלאש 90

ילד חרדי כבן 10 נפגע באורח קשה מפגיעת בתאונת פגע וברח בעיר צפת. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי במקום ופינו לבית החולים זיו בעיר את הילד כשהוא במצב קשה עם חבלת ראש.

המרכז הרפואי זיו עדכן כי ילד כבן 10 הגיע לבית החולים עם פגיעה רב-מערכתית בעקבות תאונת פגע וברח בצפת. הילד, תושב צפת, מטופל בחדר הטראומה והוא מורדם ומונשם.

במשטרת ישראל מעדכנים כי פתחו בחקירת אירוע תאונת פגע וברח בעיר צפת. לפי המשטרה, סמוך לשעה 14:30 התקבל במוקד 100 של משטרת ישראל דיווח על ילד שנפגע מרכב ברחוב הגליל בצפת כאשר עפ"י החשד הנהג הפוגע עזב את מקום התאונה.

שוטרי המחוז הצפוני נמצאים בזירת האירוע, אוספים ממצאים ובמקביל נעשות פעולות חקירה על מנת להגיע לזהות הרכב הפוגע.

חובש רפואת חירום במד"א יעקב רבי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הילד שוכב על הכביש כשהוא בהכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבי"ח כשהוא במצב קשה ויציב".

דוד חי זעפרני חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בילד הולך רגל שנפגע מרכב. לאחר הסיוע הראשוני שהענקתי לו בזירה הוא פונה לבית החולים זיו כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני-קשה".

צפת תאונת דרכים קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}