י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
התמודדות עם המחלה

מצמרר: הפסיכולוגית שחלתה משתפת ברשמים מאונקולוגית שערי צדק

"בבוקר, הילדים חושבים שאני הולכת לפגוש עוד מטופלת בקליניקה, אבל הפעם אני בצד השני, מושיטה יד מפוחדת למחט, מקבלת בתמורה נוזל כימותרפי לתוך הוריד"

מצמרר: הפסיכולוגית שחלתה משתפת ברשמים מאונקולוגית שערי צדק
בבית החולים צילום: באדיבות המשפחה

בפוסט מצמרר מתארת הפסיכולוגית אסתר ברקוביץ (שם בדוי) את המעבר החד שחוותה עם גילוי המחלה, החתונה של הבת, הסוד הזוגי והפחד שמלווה אותם במשך 12 חודש:

"שמי אסתר ברקוביץ ואני בת 41. עד לפני שנה וחצי החיים היו יפים. בית, משפחה, עבודה וילדים.

עבדתי כפסיכולוגית בקליניקה פרטית שהקמתי והשקעתי בה את הנשמה. יום אחד התחילו לי כאבי גב בלתי נסבלים, עשיתי בדיקות ולא ידעתי שהחיים שלי עומדים להשתנות.

התוצאות היו קשות, גילו לי את המחלה בשלב פתולוגי 4 עם גרורות בעצמות. היינו אז לפני החתונה של הבת הבכורה שלי, החלטנו לשמור על זה בסוד ולא להפריע לשמחה של הזוג הצעיר.

הרופאים בקשו שאתחיל לקבל כימותרפיה באופן מידי ומאז אני בטיפולים בלי הפסקה. עברתי שנה קשה מאוד, ניתוחים, בדיקות, סבל, נשירת שיער, ופחד עמוק שנושף על הבית שלנו כל הזמן" היא משתפת.

לפוסט המלא ולעזרה הקליקו כאן>>>

מלבד ההתמודדות עם המחלה, נאלצה אסתר לסגור את הקליניקה ופרנסתה נפגעה קשות. בעלה שעבד כטבח בישיבה, צמצם שעות כדי לתמוך בה, ללוות אותה לטיפולים הקשים ולהישאר בבית עם הילדים המבולבלים.

כעת, היא צריכה לעבור סדרת הקרנות חדשה אבל אין לה סבסוד מהקופה:

"המחלה גרמה לנו לצבור חובות אדירים וכשניסינו לקבל קצבה מחברות הביטוח, הם אמרו שהוא התבטל חודשים ספורים לפני גילוי המחלה. הרופאים שלי ממליצים על סדרת הקרנות חדשה, אבל קופת החולים לא מאשרת אותה ואין לי סבסוד לטיפולים שעולים הון תועפות.

את מעט הכח שנותר בי אני מגייסת בשביל לחייך לילדים, לקוות לטוב ולהתגבר על הכאב.

אני מבקשת מכל מי שיכול, אנא תעזרו לי לממן את ההקרנות היקרות האלה, להתגבר על הסרטן ולחזור אל הילדים שלי בריאה ושלמה. אני מברכת אתכם שתמיד תדעו רק בריאות איתנה ושלווה עד מאה עשרים"

לעזרה הקליקו כאן>>>

ועד הרבנים שערי צדק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד