כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"סופת השמצות"

בימין מתקוטטים: "שיטות של השמאל; גלו אחריות"

ירי בנגמ"ש: הקואליציה העתידית עוד לא קמה, אך חבריה כבר מתקוטטים לאחר שיו"ר הציונות הדתית תקף את תומכי נתניהו בעקבות הסתה נגדו. ח"כ מהליכוד ביקר: "לקחת ציוץ של איזה בוט ולהפוך אותו למראית הכל, לא מתאים" | בן גביר קרא: "בואו נפסיק את המלחמות המיותרות בחוץ"

בימין מתקוטטים: "שיטות של השמאל; גלו אחריות"
במליאת הכנסת צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

הקרב בגוש הימין על חלוקת התיקים מתחמם. חברי הגוש התקוטטו הערב (ראשון) בפומבי, לאחר ציוץ של יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', בו תקף את תומכיו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו.

סמוטריץ' הגיב להסתה נגדו וכתב, "לא יתכן שבכל פעם שאנחנו לא עומדים דום יהיו מי שיהפכו אותנו לאויבים". חבר הכנסת שלמה קרעי מ'הליכוד' כתב לו בתגובה: "בצלאל הוא שותף מצויין, ראוי, נאמן וחבר טוב. אבל מה שהוא עושה בציוץ הזה, אלו שיטות של השמאל".

"לקחת ציוץ (שאני דוחה ומגנה בתוקף) של איזה בוט במקרה הטוב ולהפוך אותו למראית הכל... לא מתאים לך ידידי היקר. בוא נתמקד במה שחשוב כרגע ולא ברעשי הרקע", הוסיף.

חבר הכנסת שמחה רוטמן ממפלגת 'הציונות הדתית' תקף בתגובה: "אתה יודע היטב, שכמו הציוץ הזה יש רבים מאוד, ולא בוטים אלא פעילים ודוברים מרכזיים, שמטנפים על בצלאל ועל הציונות הדתית כמגזר וכמפלגה. נראה לי שכדאי לכבות את סופת ההשמצות, האיומים והתדרוכים, במקום לבוא בטענות לבצלאל שמתלונן על כך".

מי שתפס את עמדת המבוגר האחראי הוא חבר הכנסת איתמר בן גביר, שקרא להנמיך את גובה הלהבות. "ידידי למחנה הלאומי, בואו וגלו אחריות. בואו נתכנס לחדר אחד עד שיצא עשן לבן. בואו נפסיק את המלחמות המיותרות בחוץ. הגיע הזמן לממשלת ימין אמיתית, הציבור שבחר בנו מחכה".

שלמה קרעי שמחה רוטמן בלוק הימין בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד