כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בתגובה לדבריו בכנס האמריקני

הנשיאות הפלסטינית נגד נתניהו: "יוביל לפיצוץ המצב ואובדן שליטה"

בתגובה לדברי נתניהו בכנס היהודי-רפובליקני, ברמאללה תוקפים את ראש הממשלה המיועד וממשלתו המיועדת: "ממשלת נתניהו שכוללת את בן גביר שהוביל אמש את מעשי התוקפנות של המתנחלים על תושבי חברון היא אינדיקציה למה שצפוי לקרות בתקופת ממשלת ימין קיצוני"

הנשיאות הפלסטינית נגד נתניהו: "יוביל לפיצוץ המצב ואובדן שליטה"
בנימין נתניהו ומחמוד עבאס (אבו מאזן) צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

הנשיאות הפלסטינית הגיבה לדברי ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו לפיו "הפלסטינים אינם חפצים בשלום ואינם רוצים מדינה לצעד ישראל, אלא במקומה". דברים שאמר בכנס הוירטואלי שארגנה RJC 'הקואליציה היהודית רפובליקנית'.

בהודעה מטעם דוברו של אבו מאזן, נביל אבו-רדינה, נמסר כי "הצהרות נתניהו הן ניסיון ברור להוליך שולל את דעת הקהל העולמית וחושפות את כוונותיו האמיתיות בבריחה מכל תהליך שלום שיוביל לסיום הכיבוש והקמת מדינה פלסטינית עצמאית שבירתה מזרח ירושלים ובהתאם להחלטות הבינלאומיות".

עוד אמר אבו-רדינה כי "ממשלת נתניהו שכוללת את בן גביר שהוביל אמש את מעשי התוקפנות של המתנחלים על תושבי חברון היא אינדיקציה למה שצפוי לקרות בתקופת ממשלת ימין קיצוני".

אבו-רדינה הוסיף כי הממשלה שתקום "תהיה אחראית על הידרדרות המצב והיעדר היציבות ולכן נתניהו מנסה להפוך את העובדות משום שהוא יודע שממשלה כזו צפויה לנסות ולשנות את הסטטוס קוו ההיסטורי באל-אקצא, ניסיונות שיובילו לפיצוץ המצב ואובדן שליטה", לשון ההודעה.

כאמור הדברים באו בתגובה לדברים שאמר נתניהו בוועידת RJC כי "הפלסטינים לא רוצים שלום עם ישראל, הם לא רוצים מדינה לצד ישראל אלא מדינה במקום ישראל".

הרשות הפלסטינית הסכסוך הישראלי פלסטיני ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשלת נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד