ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
בבי"ס ברמת גן

מזעזע: נתניהו בדמותו של היטלר עם חבל תלייה

מורה בבית ספר יסודי ברמת גן תלה תמונות מסיתות נגד ראש הממשלה הנבחר נתניהו | ההורים המזועזעים פנו לעירייה וזו פנתה להנהלת בית הספר בדרישה להסיר את המיצג המזעזע ולזמן את המורה האחראי על כך לבירור | העירייה: "רואים בחומרה רבה כל פעולה העומדת בסתירה לחינוך לערכים דמוקרטים ומוקיעים כל ניסיון להסתה" | בליכוד הגישו תלונה במשטרה

מזעזע: נתניהו בדמותו של היטלר עם חבל תלייה
התמונות המסיתות נגד נתניהו צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27א

תמונות בעלות ניחוח מובהק של הסתה נגד ראש הממשלה הנבחר בנימין נתניהו נתלו אמש (ראשון) בכיתה בבית ספר יסודי ברמת גן. דמותו של נתניהו נראתה בשילוב צלבי קרס, חבל תלייה ותמונה שבה הוא מוצג בדמותו של אדולף היטלר.

לפי הדיווח, הורים לתלמידים שנחשפו למיצג המזוויע פנו לעירייה, שמסרה כי האחראי למעשה הוא מורה בבית הספר שתלה את התמונות על דעת עצמו. עוד נמסר כי הנהלת בית הספר נדרשה לזמן את המורה לבירור.

בתגובה, בליכוד הודיעו כי הם "מגישים תלונה במשטרה בעקבות כרזות ההסתה נגד ראש הממשלה המיועד נתניהו שהוצגו בבית הספר ״יהלום״ ברמת גן".

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה: "מורה מצוות בית הספר תלה על דעת עצמו בשעות הצהרים את התמונות המבישות בפרוזדור בית הספר. משנודע לאגף החינוך הנושא. מנהלת בית הספר נדרשה להסיר את התמונות לפני הגעתם של התלמידים לבית הספר, לקיים הסברה בקרב התלמידים ולקרוא למורה המדובר לברור".

עוד נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה כל פעולה העומדת בסתירה לחינוך לערכים דמוקרטים ומוקיעים כל ניסיון להסתה. יש לציין שהמורה הינו עובד משרד החינוך ולכן הטיפול המשמעתי הוא של משרד החינוך. אנו נעמוד בקשר עם המשרד בעניין הצעדים שינקטו".

הסתה רמת גן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד