כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
עזרה דחופה ביותר

בעקבות קריאתו הנדירה של ראש ישיבת חברון: התגייסות מרגשת למשפחה במצוקה

הבקשה החריגה של מרן ראש ישיבת חברון רבי דוד כהן שליט"א גרמה לרבים לפתוח את לבם ולתרום למשפחה השרויה במצוקה נוראה • העוסקים במלאכת הקודש מודים לתורמים: "עוד לא הגענו לסכומים הנדרשים, אבל נראה שהצלחנו לפחות להגיש את העזרה הדחופה ביותר"

בעקבות קריאתו הנדירה של ראש ישיבת חברון: התגייסות מרגשת למשפחה במצוקה
ר' דוד כהן צילום: Flash90

בקשתו החריגה של מרן ראש ישיבת חברון רבי דוד כהן הכתה גלים, ועוררה מאות יהודים טובים לתרום למשפחה במצוקה נוראה.

להחזקת נפשות כפשוטו הקליקו כאן>>>

מדובר במקרה שנחשב ל'אגוז קשה לפיצוח' על ידי עסקני הצדקה, משום שמפני צנעת הפרט אי אפשר לפרט את הנסיבות שבהן שקעה המשפחה במצוקה הקשה, לנוכח הסירוב המוחלט של המשפחה להיחשף אל הציבור ולחשוף את מצבה הכלכלי החמור.

המצב הגיע לידי כך שה'הוצאה לפועל' כבר פרצו לבית המשפחה והחלו בהליכי עיקול של הריהוט וחפצי הערך המעטים שנמצאו בה.

המקרה כולו מוכר מקרוב לראש ישיבת חברון הגאון הגדול רבי דוד כהן שליט"א, שלא יכול היה לעמוד מנגד, ובאופן חריג ותקדימי יצא מגדרו כדי לבקש את עזרת הציבור. ראש הישיבה העיר בדבריו שהוא יודע בוודאות ובמכלי ראשון שמדובר במקרה חריג במיוחד.

"התאספנו כאן להתגייס לנושא של צדקה למשפחה שמכמה וכמה סיבות הגיעו למצב של חובות כלכליים של מאות אלפי שקלים. עד כדי הוצאה לפועל", אומר מרן שליט"א.

"לכן יצאתי מגדרי לבוא ולבקש עזרה עבור המשפחה, משפחה של בן תורה מובהק"...

"אני יכול לומר שאני מכיר את המקרה מקרוב. אני יודע שהמצוקה מאוד מאוד קשה, ולכן אין עצה אחרת אלא לפנות לציבור ולבקש עזרה.

את דבריו מסיים מרן שליט"א בברכה חמה מעומק לב הטהור: "אני מקווה שהציבור באמת יעזור ויסייע בעין יפה. זו באמת זכות גדולה להחזיק נפשות כפשוטו, וכל המסייע יתברך ממקור הברכות בשפע ברכה והצלחה בני חיי ומזוני".

ואכן, עסקני הצדקה העוסקים במלאכת הקודש, אומרים שבקשתו של ראש הישיבה שליט"א גרמה להתעוררות גדולה, ומאות יהודים טובים כבר תרמו למשפחה: "אנחנו עוד רחוקים מהיעד", הם אומרים, "עוד לא הגענו לסכומים הנדרשים כדי לחלץ את המשפחה הזאת מציפורני ההוצאה לפועל, אבל נראה שעם התרומות שהתקבלו עד כה הצלחנו לפחות להגיש את העזרה הדחופה ביותר, וכעת אנחנו מקווים שהתרומות ימשיכו להגיע ונוכל בעז"ה לייצב את המשפחה ולהעלות אותה על דרך המלך".

להחזקת נפשות כפשוטו הקליקו כאן>>>

קופת העיר ראש ישיבת חברון הרב דוד כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד