כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
שיטה בדוקה

אחרי 19 שנות שומן: כך הוא ירד דרמטית במשקל

הכירו את השיטה הבדוקה שמצילה רבים מפני השמנת יתר, ללא כל קושי ומאמץ, גם לאחר ייאוש מוחלט ואינספור ניסיונות כושלים • "תחושות האכזבה והכישלון התחלפו בסיפוק ובאושר אמיתי" משתפים אלו שלקחו חלק בתוכנית • "התוכנית מיועדת לאנשים שהחליטו לקחת את עצמם ברצינות ובאמת מעוניינים לרדת במשקל אחת ולתמיד"

אחרי 19 שנות שומן: כך הוא ירד דרמטית במשקל
אכילה משמינה צילום: FREEPIK

חיים היה מכור למתוקים, פשוטו כמשמעו. כל ליקריץ קרץ לו מהמדף בחנות, ועוגיות החיוכים גרמו לו לחייך עד סוף היום. 

אחרי שנים רבות של תלאות ונסיונות נואשים לדיאטה, (ליתר דיוק 19 שנים!), הוא החל להשלים עם המשקל הגבוה שהפך לחלק בלתי נפרד ממנו. "לא רציתי לנסות שוב ולהיכשל שוב. קשה לתאר את האכזבה שמלווה בתהליך כזה כל פעם, רק מי שעבר משהו דומה יוכל להבין. אתה מנסה ועובד ועומל ובסוף נשבר בגלל איזה סופלה או וופל בלגי. כבר לא האמנתי בעצמי שאני אוכל לשנות את המצב", מספר בכאב.

חיים הגיע לשלב שבו כבר פחד משינוי שכן הוא עלול לגרור כישלון נוסף וחוזר חלילה, אולם בהגיעו לגיל 41, מדדי הלחץ דם, הסוכר והכולסטרול הורו לו אחרת…

"אחרי ביקור אצל רופא המשפחה, הבנתי שאני חייב לחדול משגרת החיים הזו. הרופא אמר לי בנחרצות שאם אני לא רוצה לסיים במיון, כדאי שאתחיל לחשוב על שינוי באורח החיים התזונתי שלי".

לירידה במשקל ללא מאמץ לחצו כאן>>>

"אבל זה לא היה רק הרופא" מציין. "באיזשהו שלב גם השמנתי כל כך שהתחלתי לחוש לא בנוח עם הגוף שלי. כל תזוזה הייתה מלווה במאמץ ובהזעת יתר" מודה בגילוי לב, "הבנתי שמעבר לעניין הבריאותי שהוא קריטי למדי, אני גם מתחיל לאבד את הביטחון העצמי וזה חשוב הרבה יותר מכל נשנוש מתוק באשר הוא".

"כמה מחבריי סיפרו לי בעבר על השיטה של 'סלימפיט' שמבטיחה ירידה במשקל ללא מאמץ על ידי אימון וליווי אישיים לכל אחד", ממשיך. "אם פעם התייחסתי לכך בביטול גמור, הרי שבאותה תקופה כן רציתי בזה, אבל דחיתי את זה כל הזמן. השתמשתי בצמד המילים הכי נפוץ בקרב שמנים - אחרי החגים"...

ומה גרם לך להפסיק להשתמש בתירוץ הזה?

"האמת שזה לא היה קל. שתבין, מדובר כאן באדם שראה פעם במתוק מקור אושר. אולם שיחת טלפון אחת שינתה לי את כל ההסתכלות", מציג את רגע הטוויסט בעלילה. "שוחחתי עם מאמן אישי של סלימפיט והוא ציין בפני שלוש נקודות חשובות שנחרטו אצלי בזיכרון עד היום. הוא אמר לי קודם כל שבפרט בנושא השומן חשוב להבין שאם לא עכשיו אימתי. ש'אחרי החגים' יהפך לאחרי חנוכה ולאחר מכן לאחרי חתונת הגיסה וכולי. כל הזמן יש לנו אתגרים ומהמורות ואנחנו פשוט צריכים לרצות להפסיק עם השומן אחת ולתמיד".

"שנית", ממשיך חיים למנות את עצות המאמן. "סלימפיט זאת לא דיאטה שבה אנחנו מנזרים את עצמנו ממאכלים למשך תקופה ואז חוזרים לסורנו. להפך, עם סלימפיט מותר לך להמשיך לחייך בחג, ליהנות מהמאכלים שתמיד אהבת ויחד עם זאת לרדת במשקל ללא מאמץ".

יאמרו אנשים שזה נשמע לא אמיתי?

"האמת שגם אני חשבתי ככה בהתחלה, אבל ברגע שיש לך פענוח אישי של הכשלים בהרגלי האכילה האישיים שלך, מסתבר כי ניתן לרדת במשקל בקלות ולהמשיך לאכול ולשמוח. יתרה מזאת, השיטה מסייעת לך לשמור על משקל תקין לטווח הארוך".

אוקיי, הגענו לנקודה השלישית

"הו, הנקודה השלישית היא אולי החשובה ביותר. המאמן הסביר לי כי אחרי תהליך הירידה במשקל תחושת הכישלון והאכזבה שמוכרים לי כל כך בסיפוק, באושר אמיתי ובעיקר בתחושה טובה לקום כל בוקר. ובזה הוא צדק לחלוטין. אין כמו תחושה של גוף בריא, קליל ורענן".

כיום, שבעה חודשים אחר שהתחיל בתהליך, השיל חיים ממשקלו קרוב ל-20 ק"ג ולדבריו היד עוד נטויה.

גם רחלי עברה סיפור דומה והיא מספקת לנו זווית מרתקת ומשעשעת למקרה שלה.

"כשהחורף הגיע, הגיעו גם החרדות", מספרת רחלי. "החורף טומן המון מלכודות עבור בעלי משקל. ראשית השהות בבית גוברת כשיש גשמים בחוץ ואז את מוצאת את עצמך בלופים בלתי נגמרים של ביקורים במזווה, במקרר, במדף הממתקים ואז שוב במקרר… אבל הפחד האמיתי הגיע בשבתות חורף הארוכות, הסעודה הסתיימה כבר באזור שבע או שמונה בערב ואני מצאתי את עצמי מהדרת ועורכת סעודה שנייה לקראת חצות…"

אמנם כיום היא מדברת על הנושא בהומור, אבל גם רחלי, כמו במקרה של חיים עברה לא מעט ניסיונות כושלים, שנים על גבי שנים והשיחה הזו מסתירה הרבה כאב שהיה מנת חלקה באותה תקופה.

"הייתי פוגשת חברות בחתונות של הכיתה ובכל חתונה הם גילו שהשמנתי עוד וגדלתי עוד.. הייתי יכולה לשים לב למבטים המביכים שהן היו מחליפות ביניהן, עד שבאיזשהו שלב פשוט הפסקתי להופיע לאירועים כאלו, פשוט התביישתי".

אחרי לא מעט אכזבות, פנתה ל'סלימפיט' אחר שנתקלה בפרסום שלהם באינטרנט. הגדרנו עבורה תוכנית אישית עם מדריכה. "היא הייתה קשובה, הכילה אותי, הבינה אותי וכך יכולנו לצאת למסע המשותף הזה ביחד".

אט אט רחלי חזרה לממדים הישנים שלה. "הוצאתי בגדים ישנים מהארון שלא זכרתי שקיימים… ירדתי במידות הבגדים באופן ניכר ומאז הייתי פשוט גאה להיפגש עם חברות שלא הפסיקו לפרגן לי".

התוכנית מיועדת לאנשים שהחליטו לקחת את עצמם ברצינות ובאמת מעוניינים לרדת במשקל אחת ולתמיד. מהרו גם אתם לזהות את הכשלים בהרגלי האכילה שלכם ותתחילו לרדת במשקל ללא מאמץ, לחצו כאן>>>

 

 

 

סלימפיט דיאטה ירידה במשקל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד