י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
מאות פצועים

אינדונזיה: עשרות נהרגו ברעידת אדמה קטלנית

כ-56 בני אדם נהרגו ברעידת אדמה שהתרחשה במערב ג'אווה אינדונזיה. יחד איתם נפצעו כ-700 אנשים, אך בתי החולים באזור מתקשים לקבל אותם בשל היותם מעטים וקטנים

אינדונזיה: עשרות נהרגו ברעידת אדמה קטלנית
מנזקי רעידת האדמה צילום: צילום מסך

לפי דיווחים רשמיים באינדונזיה, היום (שני) נהרגו כ-56 אנשים ונפצעו 700 במהלך רעידת אדמה בעוצמה 5.6 בסולם ריכטר שהכתה במערב האי ג'אווה, שנמצא במחוז ג'יאנג'ור האינדונזי שבו כ-50 מיליון תושבים והוא המאוכלס ביותר במדינה. ראש המחוז ציין כי צפויים להיות הרוגים נוספים ברעידת האדמה.

הסוכנות הלאומית לניהול אסונות באינדונזיה אמרה כי בשעה זו נאסף מידע נוסף על היקף הנזק שנגרם בעקבות רעידת האדמה, בעוד ראש הסוכנות מסר כי: "אנשים רבים נהרגו בגלל שבתיהם לא היו מסוגלים לעמוד ברעידת האדמה".

עשרות רבות של בניינים במערב ג'אווה נפגעו כתוצאה מרעידת האדמה, ובסרטונים מהמקום ניתן לראות את הנזק הרב. בריאיון לסוכנות ידיעות צרפתית סיפר תושב האזור: "עבדתי כאשר האדמה מתחתיי רעדה. ניסיתי לא לעשות דבר כדי לעכל את מה שקרה, אבל הרעש הפך חזק יותר ונמשך זמן מה".

זו אינה הפעם הראשונה בה סובלת אינדונזיה מרעידת אדמה, עם זאת, היקף הנזק שנגרם כתוצאה מרעידת באדמה שהתרחשה היום נדיר ומעורר חשש רב בקרב 270 מיליון תושבי המדינה מפני מה שעוד צפוי להם.

אינדונזיה הרוגים ופצועים רעידת אדמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד