כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"חפרפרת"

עוה"ד טוען: איוונקה וג'ארד עובדים עבור ה-FBI נגד טראמפ

עורך דינו לשעבר של נשיא ארה"ב לשעבר טראמפ אמר כי בתו וחתנו לא מעורבים בקמפיין של הבחירות ב-2024 מכיוון שהם "שיחקו תפקיד בחיפוש ה-FBI במאר-א-לאגו". השניים היו פעילים ב-2016 ומילאו תפקידים בכירים בממשל

עוה"ד טוען: איוונקה וג'ארד עובדים עבור ה-FBI נגד טראמפ
מייקל כהן בראיון צילום: צילום מסך

מייקל כהן, פרקליטו לשעבר של דונלד טראמפ, טען כי בתו של נשיא ארה"ב לשעבר איוונקה טראמפ וחתנו וג'ארד קושנר היו מודיעים של ה-FBI ופעלו נגד הנשיא לשעבר. "אני מאמין שג'ארד ואיוונקה הם בפוטנציה החפרפרות, אתה יודע, מבחינת מסמכי מאר-א-לאגו וכן הלאה", אמר כהן לרשת MSNBC, בהתייחסו לפשיטה של ​​ה-FBI על אחוזתו של דונלד טראמפ בפלורידה באוגוסט האחרון, והציע שזו אחת הסיבות לכך שהם נעדרו מההודעה של טראמפ בשבוע שעבר שהוא יתמודד לנשיאות ב-2024.

"וזה יהיה מאוד מעניין שהחתן והבת הם מודיעי ה-FBI ומודיעי משרד המשפטים יפעלו כחברים בכירים בקמפיין או בממשל, אם הוא יצליח איכשהו להחליק בחזרה פנימה". גם כהן וגם אחייניתו של נשיא ארה"ב לשעבר, מרי טראמפ, העלו את הרעיון שקושנר או אחד מילדיו של טראמפ היו חפרפרת באוגוסט, בעקבות הפשיטה. קושנר הכחיש את האשמה זמן קצר לאחר החיפוש של ה-FBI.

במהלך הפשיטה תפסו החוקרים כ-11,000 מסמכים שלטענת הממשלה צריכים להיות בארכיון האמריקני, בטענה שטראמפ לקח אותם עמו באופן לא חוקי כשעזב את הבית הלבן בינואר 2021. בין אלה היו קצת יותר מ-100 מסמכים מסווגים, חלקם סווגו כסודיים ביותר ובדרך כלל נשמרים היטב כשרק כמה אנשים מורשים לגשת אליהם.

בזמן שטראמפ הכריז על ריצתו לנשיאות ביום שלישי בשבוע שעבר, איוונקה וג'ארד נעדרו לאחר שהחליטו להישאר מחוץ לקמפיין. השניים היו פעילים ב-2016 ומילאו תפקידים בכירים בממשלו.

"אני אוהבת את אבא שלי מאוד", אמרה איוונקה בהצהרה. "הפעם, אני בוחרת לתעדף את ילדיי הצעירים ואת החיים הפרטיים שאנו יוצרים כמשפחה. אני לא מתכוונת להיות מעורבת בפוליטיקה". כהן הוסיף כי בני הזוג לא יהיו מעורבים בקמפיין כי הם "קיבלו את כל מה שרצו במהלך הקדנציה האחרונה של טראמפ".

"הם הרוויחו 640 מיליון דולר בזמן שהם היו בממשל. אביו של ג'ארד קיבל חנינה שהוא רצה", אמר כהן, בהתייחס לצ'רלס קושנר, שהודה באשמה של העלמת מס ושיבוש עדים ב-2004. "בנוסף לכך, ג'ארד קיבל שניים וחצי מיליארד דולר מהסעודים להשקעה", הוסיף וציין את קשריו העסקיים של קושנר עם הממלכה.

כהן, מקורב לשעבר לטראמפ שהפך למבקרו, נידון למאסר בדצמבר 2018 לאחר שהודה באשמת מימון קמפיין באופן לא חוקי, ושיקר לקונגרס, בין היתר. בסך הכל הוא שהה כ-13 וחצי חודשים בכלא ושנה וחצי במעצר בית.

איוונקה טראמפ דונלד טראמפ ג'ראד קושנר FBI פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד