כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
במילים ראשונות במליאה

0545852404 | צפו: הח"כ פרסם את מספרו האישי

במהלך נאומו הראשון במליאת הכנסת, חבר הכנסת יצחק וסרלאוף מעוצמה יהודית פרסם את מספרו האישי כדי שהציבור יפנה אליו בכל נושא ועניין: "ממש לא משנה אם הצבעתם עבורי. אני לא מבקש את תמיכתכם"

0545852404 | צפו: הח"כ פרסם את מספרו האישי
יצחק וסרלאוף צילום: ערוץ כנסת

ח"כ הטרי, יצחק וסרלאוף עלה לנאום היום (שני) במליאת הכנסת בפעם הראשונה במסגרת נאומים בני דקה, פרסם את מספרו האישי וביקש מהציבור לפנות אליו עם פניות אישיות.

"את הדקה הזאת, שהיא הפעם הראשונה בה אני משמיע את קולי במליאה, אני רוצה לנצל כדי להקריא פה כמה מספרים", פתח וסרלאוף בהתרגשות.

"הגעתי לכנסת כדי לעזור לכמה שיותר אנשים ולנסות לסייע בפניות של הציבור העולות מהשטח". אמר הח"כ שסיפר על הרב שך זצ"ל שאמר לח"כ משה גפני כשהושבע לחבר כנסת: "אם תספר לי שהבאת עוד מיליונים למוסד כזה או אחר אני לא אבין במה מדובר, איני מבין בכסף, אבל אם תספר לי שהייתה אישה אלמנה והיו לה בעיות בארנונה ועזרת לה, בזה אני מבין", כך ציטט הח"כ הטרי את מרן ראש הישיבה זצ"ל.

וסרלאוף הוסיף ופירט את מספרי הקשר שלו וצוות לשכתו: "ולכן, אני כאן עבורכם. אני רוצה שמי בציבור ששומע אותי, ייקח דף ועט וירשום את המספר האישי שלי. מספרי הוא 0545852404, מספרו של העוזר שלי נריה הוא 0523414391".

לדבריו, "ממש לא משנה אם הצבעתם עבורי. אני לא מבקש את תמיכתכם. אני רוצה לעזור לכם ללא תנאי. אין פה שום אותיות קטנות וכלום לא בכפוף לתנאי המבצע".

ח"כ וסרלאוף סיים ואמר: "באתי לכנסת כדי לשרת את עם ישראל ואשתדל לעשות זאת במסירות ובנאמנות. לא מלוכה אני לוקח על עצמי אלא עבדות. עבדות לעם ישראל בארץ ישראל לפי ערכי התורה של ערבות הדדית ואהבת הזולת", חתם את דבריו שהרשימו את חבריו למשכן.

יצחק וסרלאוף מספר טלפון נאום במליאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד