כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הגיהנום של פוטין

נבלני הוכנס ל'קוביית כלבים' כדי לסתום לו את הפה

אחד המבקרים הידועים והבוטים ביותר של ולדימיר פוטין, אלכסיי נבלני שמרצה עונש מאסר פוליטי, נמצא בתנאים איומים ב'קוביית כלבים' בגודל 3 מטרים על 3.5 מטרים, לאחר שלא ציית לחוקי הכלא

נבלני הוכנס ל'קוביית כלבים' כדי לסתום לו את הפה
מתוך האינסטגרם שלו צילום: אלכסיי נבלני

מבקרו הגלוי והאמיץ של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מוחזק בתאי בידוד דמוי מלונת כלבים. אלכסיי נבלני נתון לרמות אכזריות של בידוד מאז אמצע אוגוסט בכלא. הכלא ממוקם באזור ולדימיר, מזרחית למוסקבה, נבלני, נמצא שם 68 יום, התא מכונה "תא עונש", שבו השהייה מוגבלת בדרך כלל ל-15 ימים.

ה'דיילי מירור' מדווח, כי נבלני חושש שזה יכול להיות קבוע, כשהכלוב בגודל 3 מטרים על 3.5 מטרים בלבד. בפוסט בחשבון הטוויטר שלו שמנוהל על ידי משפחתו, נבלני אמר שאסור לו "ביקורים ארוכים של קרובי משפחה" וטען: "הם עושים את זה כדי לשמור אותי בשקט".

הוא הוכנס רשמית אל מאחורי סורג ובריח באשמת הונאה וביזיון בית המשפט, בתחילה לשנתיים וחצי, אם כי זה קפץ לעוד תשע שנים לאחר שהוא כבר היה כלוא בכלוב, כשהממשל מצא כל מיני סעיפים שישאירו אותו בכלא הרבה זמן.

נבלני פעיל האופוזיציה נעצר תחילה על ידי הקרמלין בתחילת 2021 לאחר שובו לרוסיה לאחר שהחלים מהרעלה אכזרית שנכשלה ושפוטין חשוד כמי שעומד מאחוריה. לאחר ההרעלה והחלמתו, הוא האשים בכך את פוטין, כשחזר לאחר מכן לרוסיה הוא נעצר.

נבלני כתב באוגוסט: "רוב הזמן זה בלתי נסבל כי קר ולח. יש מים על הרצפה, חם מאוד בפנים וכמעט אין אוויר, החלון קטן והקירות עבים מכדי לאפשר אוורור כלשהו - אפילו קורי העכביש לעולם אינם זזים". ביום חמישי האחרון הוא כתב על תנאיו ואמר: "הם עושים את זה כדי לסתום לי את הפה".

ולדימיר פוטין אלכסיי נבלני רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד