ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
עלול להיתבע

למרות שחזור החשבון: הסיבה שטראמפ לא יכול לצייץ בטוויטר

חשבונו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ חזר לטוויטר, אבל הוא לא יכול לצייץ, וממשיך לעדכן את הרשת החברתית שלו. אם טראמפ יחדש את פעילותו בטוויטר - ובכך יתן לעוקבים שלו סיבה לנטוש את פלטפורמת המדיה החברתית שלו ולחזור לטוויטר, בעלי המניות יכולים לתבוע אותו

למרות שחזור החשבון: הסיבה שטראמפ לא יכול לצייץ בטוויטר
טוויטר: אילוסטרציה צילום: Pixabay

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ עלול להפסיד מיליוני דולרים אם ייכנע לפיתוי ויחזור לתקשר עם ההמונים באמצעות טוויטר כעת כשהבוס החדש אילון מאסק החזיר את חשבונו. למרות הניסיונות לכאורה של מאסק להניע את טראמפ לצייץ שוב, טראמפ התעקש שהוא מרוצה להישאר בפלטפורמת המדיה החברתית שלו , Truth Social, שאותה הקים לאחר שנאסר על ידי פלטפורמות טכנולוגיות בשנה שעברה בשל מהומות בקפיטול.

החזרת חשבון הטוויטר של טראמפ מגיעה בנקודת זמן מרכזית עבור הנשיא ה-45, שהודיע ​​לאחרונה על כוונתו להתמודד שוב על הבית הלבן. חברת Truth Social היא בבעלות פרטית של חברת Trump Media & Technology Group, שבבעלות הנשיא לשעבר.

החברה חתמה הסכם עם חברת שיווק מיוחדת שנוצרה כדי להביא את החברה של טראמפ לציבור. אם טראמפ יחליש את Truth Social על ידי חידוש פעילותו בטוויטר - ובכך ייתן לעשרות מיליוני העוקבים שלו סיבה לנטוש את פלטפורמת המדיה החברתית הצעירה ולחזור לטוויטר, בעלי המניות יכולים לתבוע אותו, כך אמר מומחה משפטי ל-Semafor.

"אם זה יראה שמעולם לא הייתה לו כוונה להישאר מחוץ לטוויטר, אבל הוא רק רצה לשכנע אנשים שהם צריכים להמשיך ולהשקיע בחברה החדשה שלו, זאת סוג של תביעת הונאה בניירות ערך" אמר פרופסור בבית הספר למשפטים בקולומביה אריק טאלי. טראמפ יכול לחזור לטוויטר מבלי להתמודד עם השלכות משפטיות כלשהן - אבל רק אם הוא נותן עדיפות לאפליקציה שלו.

לפי ההסכם, טראמפ "מחויב לפרסם כל פוסט במדיה חברתית ב-TruthSocial ואינו רשאי לפרסם את אותו פוסט באתר מדיה חברתית אחר במשך 6 שעות". ההסכם גם מאפשר לטראמפ להשתמש ב"חשבון אישי" כדי לפרסם פוסטים "קשורים להודעות פוליטיות, גיוס כספים פוליטי או מאמצי עידוד להצבעה בכל אתר מדיה חברתית בכל עת", כך דווח ה'ניו יורק פוסט'.

במהלך נאום בחירות בלאס וגאס ביום שבת האחרון, אמר טראמפ כי הוא מודע לסקר של מאסק שקבע להחזיר אותו לטוויטר, אך הוא רואה "הרבה בעיות בטוויטר".

"שמעתי שאנחנו קיבלנו בסקר תמיכה גדולה לחזור לטוויטר. אני לא רואה את זה קורה, כי אני לא רואה שום סיבה לכך", אמר טראמפ. "יכול להיות שזה יצליח, אולי זה לא יצליח", הוא הוסיף, ככל הנראה בהתייחס לתהפוכות הפנימיות האחרונות של טוויטר.

טוויטר אילון מאסק דונלד טראמפ רשתות חברתיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד