כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מיני מתיקה מרולדין

נפצע קשה בפיגוע בי-ם ודורש לפטר את הרופא

אליהו דהן שנפצע קשה בפיגוע בירושלים לפניי כשבועיים דורש ממשרד הבריאות ובית החולים הדסה עין כרם לפטר את הרופא שהביע תמיכה ופינוקים למחבל שביצע הפיגוע. עו"ד חיים בלייכר: "ד"ר מחאג'נה בהיותו תומך טרור מהווה איום בטחוני מיידי עבור כל יהודי הנתון לטיפולו"

נפצע קשה בפיגוע בי-ם ודורש לפטר את הרופא
פצועים מקרית ארבע מובאים ל'הדסה' צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

אליהו דהן, שנפצע קשה מאוד בפיגוע הדקירה לפני מספר שבועות בירושלים, פנה למשרד הבריאות ולבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, בדרישה לפטר את ד"ר אחמד מחאג'נה, רופא בבית החולים הדסה עין כרם אשר העניק לדבריו פינוקים והביע תמיכה במחבל מוחמד אבו קטיש ממזרח ירושלים אשר דקר אותו באכזריות.

במכתבו כתב בין היתר עו"ד בלייכר מארגון 'חוננו' שמייצג את דהן: "בזמן שמרשי נאבק על הסיכוי לשוב לאיתנו ולשקם את חייו, התפרסם בכלי התקשורת דבר היות המחבל הנתעב מקבל תמיכה, פינוקים והערצה מצד רופא המתמחה בבית החולים הדסה עין כרם. ד"ר מחאג'נה הזמין עבור המחבל אבו קטיש מיני מתיקה מרולדין, בניגוד לנהלים, ואף הצטלם עמו תמונת "סלפי", חרף הזהרות השוטרים שהוצבו להשגחה על המחבל", תיאר בלייכר את מעשיו של הרופא.

עוד נכתב במכתב כי "קשה לבטא את עומק הזעזוע מכך שרופא האמון על הצלת חיים בבית חולים ישראלי, עסוק בעידוד טרור ומרצחים שפלים שכל מטרתם רצח והרג ישראלי. ד"ר מחאג'נה בהיותו תומך טרור מהווה איום בטחוני מיידי עבור כל יהודי הנתון לטיפולו", כתב בלייכר.

בלייכר הדגיש במכתבו כי הרופא מנצל את מעמדו לצורך תמיכה בטרור: "מרשי, המשלם את מחירו הכבד של הטרור, מצפה כי מדינת ישראל ומוסדותיה ידאגו הן לעשיית צדק והן להסרת גורמי סיכון מנקודות רגישות, לבל יסבלו אחרים גורל דומה לשלו. בהיות הרופא במעמדו, תוך ניצול המעמד לתמיכה בטרור, הרי שיש בכך כדי לפגוע בביטחון הציבור - בין שע"י מתן דרור להסתה ובין בסיכון מטופליו של הרופא ממש. על כן, אבקש לפעול בהקדם לשלילת רישיונו הרפואי של ד"ר מחאג'נה, כמו גם להדחתו מעבודתו בבית החולים לאלתר", חתם בלייכר.

נזכיר, כי הפיגוע הקשה התרחש בשבת לפני מספר שבועות. ברחוב ששת הימים בירושלים, סמוך לתחנת הרכבת הקלה. המחבל תקף את דהן באמצעות סכין, ודקר אותו באכזריות, דהן נפצע באופן קשה ופונה לבית החולים. המחבל הצליח להימלט, ונוטרל בתום מרדף בידי שוטר במגרש כדורגל סמוך.

פיגוע בירושלים ארגון חוננו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד