כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בנאום לסטודנטים

זלנסקי: "לדיסאינפורמציה הרוסית יש השפעה עוצמתית על ישראל"

הנשיא האוקראיני נאם בווידאו בפני סטודנטים אירים והודה לאירלנד על תמיכתה במהלך המלחמה ועל קליטת 63,000 פליטים כולל מאות ילדים וסטודנטים. "אם הם יצליחו לחדור את חומת השקרים, האומה תוכל לאחד את כל העולם"

זלנסקי: "לדיסאינפורמציה הרוסית יש השפעה עוצמתית על ישראל"
הנשיא זלנסקי בחרסון המשוחררת צילום: לשכת נשיא אוקראינה

מאות סטודנטים התאספו אמש (שני) בקמפוס של אוניברסיטת דבלין סיטי כדי לשמוע את נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי נואם ואומר כי לדיסאינפורמציה של רוסיה יש "השפעה חזקה על ישראל". זלנסקי פנה לסטודנטים ברחבי אירלנד באמצעות וידאו, ואמר שהוא אסיר תודה לאירלנד על קליטה של ​​63,000 פליטים אוקראינים.

"אני יכול להגיד לכם שאתם והממשלה שלכם עוזרים לאוקראינה בדרכים רבות". נשיא אוקראינה כינה את המדיה החברתית "שדה קרב מלא ביכולות ולמרבה הצער, רוסיה השתמשה בזה, הם הפיצו את הדיסאינפורמציה במדינות רבות באפריקה ובאסיה, יש להם השפעה חזקה על ישראל, על גרמניה ומדינות רבות אחרות באירופה, ערוצי הטלוויזיה שלהם עם דיסאינפורמציה עבדו עד לאחרונה בארה"ב ובמדינות רבות אחרות בעולם".

"אוקראינה לא יכולה להילחם ברוסיה עם נשק בלבד" אמר, "אבל אם הם יצליחו לחדור את חומת השקרים, האומה תוכל לאחד את כל העולם, זה עדיין לא נגמר, אבל עדיין אנחנו מקווים שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין יכול לשמוע אותנו ושהמידע שיש לנו הופך לנשק והופך לנשק חזק" אמר זלנסקי.

שר ההשכלה הגבוהה, סיימון האריס, כינה אותו אירוע חשוב ו"יום חשוב והיסטורי". הוא אמר אני חושב שזה הוגן לומר שזהו רגע של היסטוריה, שכן לנשיא זלנסקי לקח זמן לדבר עם סטודנטים כאן באירלנד, המנהיגים העתידיים של המדינה הזו, לדבר עם סטודנטים ברחבי ארצנו היום, סטודנטים שמאזינים לנשיא אוקראינה בתקופה החשובה באמת זו היסטוריה העולמית", אמר האריס.

מלחמת אוקראינה רוסיה אירלנד ולדימיר זלנסקי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד