כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"מבצע טבח בבני עמו"

הח"כ מהליכוד לאילון מאסק: "חסום את חמינאי"

חבר הכנסת דנון מבקש מהבעלים החדש של טוויטר שיחסום את חשבונו של המנהיג העליון של איראן: "הוא מבצע טבח בבני עמו, ומונע מהם גישה חופשית לאינטרנט בזמן שהוא מצייץ דברי שטנה", צייץ דנון

הח"כ מהליכוד לאילון מאסק: "חסום את חמינאי"
חמינאי בנאומו צילום: תקשורת איראנית

על רקע הרכישה של המיליארדר אילון מאסק את הרשת החברתית טוויטר וביטול החסימה לנשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, ח"כ דני דנון מהליכוד, שגריר ישראל באו"ם לשעבר, פונה למאסק ומבקש ממנו לחסום את חשבונו של המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי.

בציוץ בטוויטר כתב דנון: "מר מאסק, שמחנו לשמוע על כך שרכשת את חברת 'טוויטר'. רק שאלה קטנה: מדוע חשבון הטוויטר של מנהיג איראן עלי חמינאי עדיין פעיל? הוא מבצע טבח בבני עמו, ומונע מהם גישה חופשית לאינטרנט בזמן שהוא מצייץ דברי שטנה. אנו מבקשים את התערבותך באופן דחוף".

ארגוני זכויות כורדים ואיש דת סוני בולט המבקר את ממשלת איראן אמרו כי המשטר הגביר את דיכוי ההפגנות נגד הממשלה באזור הכורדי במדינה, פרס כוחות רבים וירה למוות בארבעה מפגינים ביום ראשון האחרון. תמונות וסרטונים שאינם ניתנים לאימות הראו כלי רכב צבאיים איראניים זורמים לתוך העיר מהבאד שבמערב המדינה.

עיקר תשומת הלב מופנית בימים האחרונים לערים הכורדיות של איראן, וביתר שאת לעיר מהבאד, שבה הוצתה מחאה גדולה במיוחד לאחר שילד בן עשר מתושבי העיר נרצח בירי של אנשי הבאסיג', בעת ששהה ברכב המשפחתי יחד עם הוריו. הלווייתו של הילד הפכה למפגן מחאה ענק ולאחריה פרצה הפגנה אלימה מאוד.

 

 

דני דנון אילון מאסק טוויטר האיתוללה עלי חמינאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד