כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
נתניהו עודכן

ממשל ביידן מינה שליח מיוחד לעניינים פלסטיניים

שליח מיוחד לעניינים פלסטיניים האדי עמר שמונה לתפקיד, יישב בוושינגטון, ויהיה אחראי על חיזוק היחסים עם הפלסטינים ועל המגעים עם ישראל בנושא הפלסטיני. הממשלה היוצאת ורה"מ המיועד נתניהו עודכנו מראש

ממשל ביידן מינה שליח מיוחד לעניינים פלסטיניים
אבו מאזן צילום: פלאש 90

ממשל ביידן הודיע היום (שלישי) לקונגרס על מינוי חדש של שליח מיוחד לענייני פלסטינים שיהיה אחראי על הקשרים של ארה"ב עם הרשות הפלסטינית ועם העם הפלסטיני - כך מדווח ברק רביד באתר 'וואלה', מי שמונה לתפקיד הוא הדיפלומט האמריקני האדי עמר.

ההחלטה האמריקנית היא שדרוג של מערכת היחסים בין ארה"ב לבין הפלסטינים. זו הפעם הראשונה בה ארה"ב ממנה שליח מיוחד במשרד החוץ האמריקני שמתעסק באופן ממוקד רק ביחסים עם הפלסטינים. זה גם קידום משמעותי עבור עמר, ששימש בשנתיים האחרונות כסגן עוזר שר החוץ האמריקני לעניינים ישראלים-פלסטינים.

בכיר במשרד החוץ האמריקני אמר ל'וואלה', כי השליח המיוחד לעניינים פלסטינים יישב בוושינגטון ויעבוד מאגף המזרח התיכון במשרד החוץ. הדיפלומטים האמריקנים במשרד לעניינים פלסטינים בירושלים יעבדו בצורה צמודה עם השליח המיוחד.

השליח המיוחד לעניינים פלסטינים יעבוד בצורה הדוקה עם הפלסטינים וההנהגה שלהם, ויחד עם שגריר ארה"ב בישראל טום ניידס וצוותו, ימשיך לעבוד גם מול ישראל בסוגיות שקשורות לפלסטינים, אמר הבכיר במשרד החוץ האמריקני. משרד החוץ האמריקני עידכן מראש את הממשלה היוצאת בישראל יאיר לפיד, וכן את ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ויועציו.

אבו מאזן ג'ו ביידן הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד