כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מקורבים לפוטין

צמד קומיקאים התחזו לנשיא צרפת ועבדו על נשיא פולין

צמד קומיקאים רוסיים שכבר הערימו על מפורסמים בעבר, התחזו הפעם לנשיא צרפת והערימו על נשיא פולין. בשיחה אמר הנשיא הפולני ל"עמיתו הצרפתי" כי הוא נזהר מפני מלחמה עם רוסיה

צמד קומיקאים התחזו לנשיא צרפת ועבדו על נשיא פולין
צמד הקומיקאים שהתחזו צילום: צילום מסך

נשיא פולין שוחח עם מתחזה לנשיא עמנואל מקרון הצרפתי בלילה שבו טיל פגע בכפר פולני סמוך לגבול אוקראינה, כך פרסם משרדו של הנשיא הפולני ביום שלישי.

בהקלטה של השיחה שפורסמה באינטרנט על ידי הקומיקאים הרוסים "וובאן ולקסוס" המקורבים לפוטין, ניתן לשמוע את נשיא פולין אנדז'יי דודה מדבר באנגלית אל המתקשר שמנסה לדבר אנגלית עם מבטא צרפתי.

זאת הפעם השנייה בשנים האחרונות שהליצנים מרוסיה מצליחים לעבוד על הנשיא הפולני. בעבר הם רימו את נשיא צרפת עמנואל מקרון, הזמר הבריטי אלטון ג'ון וראש ממשלת בריטניה לשעבר בוריס ג'ונסון ורבים אחרים. הפעם השיחה הגיעה בערב שבו חשש העולם שהמלחמה באוקראינה עלולה לזלוג אל מעבר לגבולותיה. "עמנואל, תאמין לי, אני זהיר במיוחד", אומר דודה ל'נשיא צרפת', "אני לא רוצה לנהל מלחמה עם רוסיה ותאמין לי, אני זהיר במיוחד, זהיר במיוחד".

מלשכתו של דודה פורסם: "לאחר נפילת הטילים במהלך השיחות המתמשכות עם ראשי מדינות וממשלות, אדם הטוען שהוא נשיא צרפת עמנואל מקרון התקשר, במהלך השיחה הבין הנשיא דודה מהדרך החריגה שבה ניהל בן השיח את השיחה שאולי זה ניסיון מתיחה וסיים את השיחה".

ממשרדו של דודה נמסר כי הן חוקרים כיצד הצליחו המתקשרים להגיע אליו. בשנת 2020 השניים התקשרו לדודא אחד מהם העמיד פנים שהוא מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרס, והעלו שאלות לגבי אבטחה וסינון שיחות במשרדו של דודה.

אנדז'יי דודה פולין עמנואל מקרון מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד