כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
עם קולר ורצועה

מפקד איראני מאיים לחטוף את נתניהו

מפקד צבאי איראני איים לחטוף את ראש ממשלת ישראל לשעבר ובעתיד - בנימין נתניהו. המפקד אמר שהוא יצעיד אותו לאיראן כמו "צפרדע עם קולר ורצועה כמו של עבדים". האיומים נגד נתניהו הגיעו בהלוויה שהתקיימה בעוספיה לשוטרים שמתו בהפגנות שמתקיימות באיראן

מפקד איראני מאיים לחטוף את נתניהו
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מוג'טאבה פאדה, מפקד במשמרות המהפכה האסלאמית של איראן בעיר אספהאן, קרא גם להשמיג את "משטר רוצחי הילדים של ישראל" ואיים לחטוף את ראש ממשלת ישראל לשעבר ובעתיד בנימין נתניהו. ואמר שהוא יצעיד אותו לאיראן כמו "צפרדע עם קולר ורצועה כמו של עבדים".

על פי הדיווחים באיראן, פאדה אמר כי "ראש הממשלה לשעבר של המשטר הציוני קיווה שההפגנות באיראן יובילו אותו לנסוע לטהראן", אבל הרפובליקה האסלאמית "תנצח ותצעיד את ראש הממשלה הזה לאיראן כשהוא לבוש ברצועה צווארון של עבדים".

האיומים של פאדה נגד נתניהו הגיעו בהלוויה בעוספיה לשוטרים שמתו בהפגנות שמתקיימות באיראן מעל חודשיים, בתגובה למותה של אישה איראנית - כורדית, מחסה אמיני בת 22 על ידי שוטרים ממשטרת החיג'אב (הצניעות). אמיני מתה במעצר של המשטר לאחר שלטענת המשטרה לבשה את החיג'אב שלה בצורה לא נכונה, מה שעורר הפגנות מתמשכות ועימותים נרחבים בין מפגינים לרשויות ברחבי המדינה.

בנימין נתניהו איראן משמרות המהפכה צפרדע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד