כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מתרחקת מאביה

איפה הייתה איוונקה כשטראמפ השיק את הקמפיין שלו?

איוונקה טראמפ - קושנר לא הייתה בהשקת הקמפיין של אביה דונלד לבחירות ב-2024 | "הבת הראשונה לשעבר היא לא טיפשה. למה להסתכן בהכתמת המותג שלה על ידי חיבור עם מפסידן?" כך במאמר בעיתון ה'גארדיאן' הבריטי לגבי הנתק בין הבת לאבא בכל הנוגע לבחירות

איפה הייתה איוונקה כשטראמפ השיק את הקמפיין שלו?
דונלד טראמפ צילום: מתוך פייסבוק

רק לפני כמה שנים איוונקה טראמפ תכננה להתמודד לתפקיד הנשיאה של ארה"ב, אולם כעת, נראה שהיא נואשת להתרחק ככל האפשר מהפוליטיקה.

הבת הראשונה לשעבר הבהירה שבעוד אבא אולי יתמודד שוב לתפקיד, אין לה שום כוונה להצטרף אליו למסלול הקמפיין. "אני אוהבת את אבא שלי מאוד", אמרה איוונקה בהצהרה בעקבות ההכרזה הרשמית של דונלד טראמפ כי יתמודד ב-2024. "הפעם, אני בוחרת לתעדף את הזמן לילדים שלי ולחיי הפרטיים שאנחנו יוצרים כמשפחה. אני לא מתכוונת להיות מעורבת בפוליטיקה" אמרה.

על פי הדיווח ב'גארדיאן', השמועות אומרות שטראמפ לא מרוצה שבתו הבכורה החליטה לשמור מרחק. לפי ה'ניו יורק פוסט', טראמפ בילה חלק ניכר מהחתונה של בתו טיפאני טראמפ ללא הצלחה בניסיון לשכנע את איוונקה, שתמיד הייתה להיט גדול בקרב הבייס שלו, להצטרף אליו להכרזת הקמפיין שלו - מה שבטוח ריגש את טיפאני, אשר תמיד נראה כמו הילד המוזנח ביותר, איוונקה, לעומת זאת, עמדה איתנה.

ולמה שהיא לא תעשה זאת? איוונקה עשויה להיות הרבה דברים, אבל היא לא טפשה. איוונקה היזמית בת ה-41 תמיד השקיעה זמן רב במותגים האישיים שלה. טראמפ לא נראה שינצח, אפילו רבים מבעלי בריתו הוותיקים פנו נגדו. העיתון ה'ניו יורק פוסט' שבבעלות רופרט-מרדוק, למשל, פרסם בשבועיים האחרונים כתבות נגד הנשיא לשעבר.

נראה שהקונצנזוס הוא שטראמפ איבד את זוהרו ויש לו אפס סיכוי לחזור לתפקיד הנשיא. אם איוונקה תחליט לצדד באביה עכשיו, אין לה מה להרוויח. אם היא תשמור על מרחק מספיק זמן, לעומת זאת, ישנה אפשרות שהיא תוכל למתג את עצמה מחדש בהצלחה, וכל חבריה הליברלים שהפנו לה עורף יזמינו אותה שוב לארוחות ערב.

דונלד טראמפ איוונקה טראמפ ג'ראד קושנר בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד