י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"רוח גבית לטרור"

הכתבת רמזה שבן גביר אשם בפיגוע - והושעתה

כתבת גלי צה"ל הדס שטייף הושעתה מסיקור הפיגוע בירושלים, אחרי שאמרה בשידור כי אי אפשר להפריד בין הפיגוע לבין "אישיות כזאת או אחרת שעומדת לקבל את הניהול של תפקיד כזה או אחר", כלומר איתמר בן גביר. מגלי צה"ל נמסר כי שטייף לא תשדר בענייני הפיגוע עד תום הבירור בעניינה

הכתבת רמזה שבן גביר אשם בפיגוע - והושעתה
זירת הפיגוע בירושלים צילום: ישי ירושלמי

במהלך התשדיר המיוחד שערכה תחנת הרדיו גלי צה"ל בעקבות הפיגועים הבוקר בירושלים, רמזה כתבת המשטרה של התחנה הדס שטייף כי לשר בטחון הפנים המיועד איתמר בן גביר ולמשא ומתן הקואליציוני המתנהל יש זיקה מסוימת לפיגוע הנורא - ועוררה סערה.

"מה שעוד נאמר מהמשטרה, זה שכרגע בשל משא ומתן ובשל דיווחים שיוצאים מהמשא ומתן - לגבי אישיות כזאת או אחרת שעומדת לקבל על עצמה את הניהול של תפקיד כזה או אחר בממשלה - מורגשת בשטח מתיחות מאוד גדולה ואי אפשר להפריד בין הדברים", אמרה שטייף.

אחרי אמירה זו של שטייף הגיבה הכתבת בטוויטר לדיווח לפיו ח"כ בן גביר הודיע לנתניהו כי הוא ימשיך לעלות להר הבית גם לאחר כניסתו לתפקיד שר הבט"פ. "את הבוקר התחלנו עם שני פיגועים בירושלים. נראה שמטעני החבלה חוזרים לזירה נוסף לסכינים לאבנים ולירי. הסלמה. התחזית? פגועי שרשרת. השר לבט"פ המיועד.. בהכרזה הזאת שלך מהבוקר? השוטרים ולוחמי משמר הגבול שיפגעו ירשמו על ידך...".

ציוץ זה עורר סערה גם הוא. חבר הכנסת בן גביר, שהואשם על ידי שטייף בקשר לפיגוע, צייץ: "הדס שטייף ניצלה הבוקר את המיקרופון שגלי צה"ל נתנו לה כדי לתת רוח גבית לטרור, להסית נגדי ואף לדווח דיווח שקר. מקווה שהשעייתה לא תהיה זמנית! אני הראשון שאאבק על חופש ביטוי של עיתונאים, אבל מי שמעודדת את המחבלים לבצע פיגועים ומחפשת צידוקים לא צריכה לשדר בגלי צה"ל".

חברת הכנסת מיכל וולדיגר הגיבה לשטייף: ‏"אבדת את הצפון??? המחבלים הארורים הם וארגוניהם הרצחניים האשמים ויש להילחם בהם בכל הכח וללא רחמים".

אחרי ההתבטאויות האומללות של שטייף בגלי צה"ל וברדיו היא הודיעה כי הושעתה מסיקור הפיגוע הרצחני בירושלים עד להודעה חדשה. "כל מנאצי תעשו מסיבה. אל תשכחו להזמין גם אותי", כתבה.

מגלי צה"ל נמסר: "הדיווח של הדס שטייף ששודר הבוקר בגלי צה"ל נמצא בבירור. הכתבת התבקשה לא לשדר בענייני הפיגוע עד תום הבירור".

הדס שטייף גלי צה''ל איתמר בן גביר הפיגוע הכפול בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד