כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מומחה לכטב"מים

בכיר במשמרות המהפכה חוסל ממטען שהוצמד לרכבו

האיראנים דווחו הבוקר כי "קולונל דאוד ג'עפרי, אחד היועצים של משמרות המהפכה האסלאמית בכוח התעופה והחלל בסוריה, חוסל על ידי נציגי המשטר הציוני מפצצה ליד דמשק". בשעה האחרונה התברר כי ג'עפרי עבד על פיתוח יכולות הכטב"מים האיראניים

בכיר במשמרות המהפכה חוסל ממטען שהוצמד לרכבו
דאוד ג'עפרי צילום: באדיבות המצלם

מרכז המעקב הסורי לזכויות האדם, ארגון אופוזיציה סורי שמקום מושבו בבריטניה, מדווח כי דאוד ג'עפרי שחוסל בדמשק, היה מומחה להגנה אווירית ולכטב"מים וכי הוא נהרג יחד עם שומר הראש שלו בעל האזרחות הסורית, זאת כתוצאה מפיצוץ מטען צד שהופעל על רכבם באזור א-סיידה זיינב שבפרברים הדרומיים של דמשק.

עוד דווח מפי מקורות כי ג'עפרי היה נוכח בסוריה למשך תקופה ארוכה ועבד על פיתוח יכולות הכטב"מים האיראניים. במקביל, מקור המזוהה עם המיליציות הפרו-איראניות מאשר לסוכנות הידיעות AP את הדיווח לפיו ג'עפרי נהרג בפיצוץ סמוך לשדה התעופה הבינלאומי שבדרום הבירה דמשק.

בהודעה של משמרות המהפכה נאמר עוד כי הקצין דאוד ג'עפרי אחד מיועצי זרוע האוויר של משמרות המהפכה בסוריה ונהרג אתמול בבוקר בידי בפיצוץ מטען חבלה בקרבת דמשק. סוכנות הידיעות 'תסנים' האיראנית פרסמה איום: "הישות הציונית המזויפת והפושעת תקבל תגובה על הפשע הזה בוודאות".

סוריה דמשק חיסול ממוקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד