י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בגלל מוזיקה מרעישה

נכנס לישיבה בבני ברק ואיים על התלמידים ב'אקדחים'

בן 44 נעצר הלילה בחשד שנכנס לישיבה בבני ברק ואיים על התלמידים באקדחי דמה | בית המשפט האריך את מעצרו עד למחר | עורך דינו: "ביקש מהם שינמיכו את המוזיקה ואלו החלו להגיב בצורה לא נעימה ואף התחצפו אליו"

נכנס לישיבה בבני ברק ואיים על התלמידים ב'אקדחים'
אקדח, אילוסטרציה צילום: Pexels

המשטרה עצרה הלילה (בין שלישי לרביעי) תושב בני ברק בן 44, בחשד שנכנס לישיבה ברחוב החלוצים בעיר ואיים על התלמידים באמצעות שני אקדחי דמה. בהמשך אף תקף צעיר מהישיבה. לטענת החשוד, הוא התפרץ לישיבה, בה לדבריו הוא נוהג להתפלל לעיתים, לאחר שצעירים במקום הפעילו מוזיקה רועשת שהפריעה את מנוחתו.

במהלך הדיון בבית המשפט הציגה המשטרה תיעוד שצילמו התלמידים, בו נראה החשוד תוקף אותם. עורך דינו טען כי מדובר בתיעוד ערוך והחשוד הותקף בעצמו ע"י חלק מהצעירים. בית משפט השלום בתל אביב נעתר חלקית לבקשת המשטרה והאריך היום את מעצרו עד למחר. 

במהלך הדיון שהתקיים היום בבית המשפט התנצל החשוד על מעשיו. "אני סובל מפוסט טראומה, אני מתנצל, אני רוצה לבקש סליחה ולפצות את המתלוננים", אמר. לדבריו, "לא הייתה לי שום כוונה להרע לאף אחד. אני לא זכרתי מה היה ומה עשיתי. כשיצאתי הצטערתי על מה שהיה. הפוסט טראומה שלי נבעה עקב היותי פעיל בגוף מסוים. קפצו עליי ודקרו אותי (במהלך הפעילות בגוף ואני מאז בפוסט טראומה מאוד גדולה. אני לא אדם מסוכן, באמת שלא, אני עשיתי טעות ואני מצר עליה מאוד. לעולם לא אעשה שוב דבר כזה".

"מדובר בחשוד שרעש מישיבה סמוכה הפריעה לשיטתו למנוחתו", אמר נציג המשטרה. "האיש התחמש בכלי נשק, הגיע לישיבה ואיים על הנוכחים שם, ותקף אחד מהם".

עורך דינו של החשוד טען בפני בית המשפט כי "מדובר באירוע שהתחיל לאחר שהחשוד שמע רעש מהישיבה, הוא פנה לצעירים שנמצאים שם על מנת לבקש מהם שינמיכו את המוזיקה וכתוצאה מכך הם התחילו להגיב בצורה לא נעימה ואף התחצפו אליו. לא הייתה לו כל כוונה לבצע עבירה כלשהי. ביחס לעבירת החשד לביצוע הסגת גבול אומר כי לחשוד יש רשות להיכנס לישיבה והוא מתפלל שם".

ישיבה אקדח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד