י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
גזירת הגיוס

קולונל רוסי נענש כי דרש מכונת כביסה כשוחד

קולונל רוסי שאחראי לגיוס חיילים טריים למלחמה הושם במעצר בית על כך שדרש מכונת כביסה כשוחד מקצין שהיה אחראי לספק מתגייסים. הוא דרש מכונה בשווי 70,000 רובל (1,153 דולר)

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: unsplash

קולונל רוסי נעצר על ידי השלטונות לאחר שדרש כשוחד מכונת כביסה ממפקד צבאי במוסקבה, לפ הדיווחים ברוסיה, מאמצי הגיוס שלו לא הצליחו במשרד הגיוס שלו, אז כדי לעבור את הבדיקה של הקולונל, הוא ביקש שוחד מהקצין מכונת כביסה. לאחר שדווח לשירות הביטחון הפדרלי של רוסיה (FSB) על כך, הודה הקולונל באשמת שוחד והוכנס למעצר בית למשך חודשיים. כך דיווחה התקשורת הרוסית.

קולונל איבן מרטווישצ'וב הודה כי דרש שוחד יוצא דופן ממפקד צבאי במוסקבה שאת משרד הגיוס שלו הוא היה אמור לבדוק. מרטבישצ'וב כנראה הבהיר למפקד שהוא יודע שהגיוס מתקדם בצורה גרועה ושעליו לתת לו מכונת כביסה בשווי 70,000 רובל (1,153 דולר) אם ברצונו לעבור את הבדיקה.

עם זאת, במקום לעשות כפי שהקולנול דרש, החליט המפקד להגיש תלונה רשמית למחלקת המודיעין של ה-FSB. הקולונל, שהודה באשמה, צפוי כעת לעונש מאסר של עד 12 שנים, אך בינתיים הושם במעצר בית. על פי הדיווח, ה-FSB יחקרו אם הוא ביצע פשעים דומים בעבר.

מלחמת אוקראינה רוסיה חוק גיוס שוחד מכונת כביסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד