י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הותר לפרסום

מחדל: תיעוד הפיגוע שהופץ ע"י האקרים איראנים - ממצלמת אבטחה של גוף ביטחוני

האקרים איראנים הצליחו לפרוץ למצלמת האבטחה של גוף ביטחוני הממוקמת בכניסה לירושלים - והפיצו את תיעוד הפיגוע בכניסה לעיר כדי לזרוע פחד ואימה בקרב הישראליים. מדובר במחדל, שכן כאמור לא מדובר במצלמת תנועה של המשטרה או של העירייה כי אם של גוף ביטחוני

מחדל: תיעוד הפיגוע שהופץ ע"י האקרים איראנים - ממצלמת אבטחה של גוף ביטחוני
רגע הפיצוץ צילום: צילום מסך

התיעוד שהפיצו האקרים איראנים מרגעי הפיגוע בירושלים, נלקח ממצלמות אבטחה של גוף ביטחוני גדול. כך הותר לפרסום. התיעוד הדרמטי נשלח הלילה בקבוצת של הטלגרם של ההאקרים, לאחר שהצליחו לפרוץ למצלמת האבטחה הממוקמת בכניסה לירושלים.

כעת בודקים במערכת הביטחון כיצד הצליחו הפצחנים לחדר את חומות ההגנה של הגוף הביטחוני. אתמול הטיל בית המשפט, לבקשת המשטרה, צו איסור פרסום על חקירת הפיגוע.

הלילה הופץ תיעוד רגעי הפיצוץ בכניסה לירושלים, במהלך הפיגוע הכפול שאירע אמש בבירה. בתיעוד נראים אזרחים נמלטים מהתחנה בזמן הפיצוץ ומייד לאחר מכן את כוחות ההצלה שמוזעקים למקום.

הקבוצה שפרסמה את התיעוד המכונה 'מטה משה', כבר פרסמה בעבר חומרים על אישים ישראלים. "יש לנו שליטה במשך זמן רב על כל הפעילויות שלכם", כתבו ההאקרים. "צעד אחר צעד ורגע אחר רגע. זה רק קצה השליטה שלנו על הפעילויות שלכם, באמצעות גישה למצלמות אבטחה. אמרנו בעבר שאנחנו נפגע במקום ובזמן שאתם לא חושבים".

בפיגועים אמש נרצח תלמיד הישיבה אריה שצ'ופק שהובא אתמול למנוחות ונפצעו כ-20 נוספים. הבוקר עדכן בית החולים שערי צדק כי ממשיך להיות אנוש מצבו של טדסה, המאושפז במצב אנוש ביחידה לטיפול נמרץ עם סכנה מידית לחייו. שני הפצועים הנוספים בהכרה ובמצב יציב, מאושפזים ביחידות לטיפול נמרץ ילדים וטיפול נמרץ מבוגרים.

מצלמות אבטחה הפיגוע הכפול בירושלים האקרים איראנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד