ט"ז אייר התשפ"ד
24.05.2024
החשד הנמוך - והפרסה

זה החשוד ברצח המזעזע של יורי וולקוב ז"ל בחולון | מעצרו הוארך

הוארך בשישה ימים מעצרו של החשוד ברצח יורי וולקוב שלשום במהלך ויכוח במעבר חצייה בעיר חולון | הותר לפרסום כי החשוד ברצח הוא עדי מזרחי, תושב העיר בן 22 | המשטרה ייחסה למזרחי "המתה בקלות דעת" בלבד - אך נאלצה לחזור בה ולהחמיר החשד בעקבות סערה ציבורית

זה החשוד ברצח המזעזע של יורי וולקוב ז"ל בחולון | מעצרו הוארך
עדי מזרחי צילום: מתוך פייסבוק

בית משפט השלום בתל אביב האריך בצהריים (שישי) את מעצרו של החשוד ברצח יורי וולקוב שלשום בחולון. החשוד במעשה הוא עדי מזרחי בן 22, תושב העיר. כך הותר לפרסום.

מוקדם יותר התעוררה סערה ציבורית, לאחר שהמשטרה ייחסה לחשוד "המתה בקלות דעת" בלבד. בעקבות הסערה, המשטרה הודיעה זמן קצר לאחר מכן כי תגיש בקשה להאריך את מעצרו בחשד לרצח.

וולקוב ז"ל בן ה-52, תושב בת ים שעבד במשך שנים רבות בבית החולים איכילוב בתל אביב, העיר לרוכב אופנוע על נסיעתו, נדקר בחזהו וכעבור שניות התמוטט לעיני אשתו. המקרה התרחש שלשום בסביבות השעה 18:30. יורי ז"ל שחצה במעבר חצייה ברחוב אילת פינת יוספטל שבחולון נדקר למוות. בתיעוד ממצלמת רכב נראה רוכב האופנוע מתווכח עם אישה תוך שהיא חוצה את מעבר החצייה והוא לצידה, כאשר שניות אחריה מגיע בעלה ומנסה להבין במה מדובר.


וולקוב ז"ל

רוכב האופנוע נראה מנופף במהירות בדבר מה לעברו של המנוח, מה שמתברר כדקירה חדה בחזהו באמצעות סכין שהובילה למותו. המנוח נראה כורע ברך על אי התנועה כשאשתו מזעיקה אמבולנס במקביל.

לפי המשטרה, מזרחי נעצר אמש במהלך פעילות מבצעית ומודיעינית של היחידה המרכזית של במחוז ת"א, הגיע צוות בילוש לבית ברחוב יוטבתה בחולון. לאחר היערכות במקום במשך מספר שעות, זיהו שני חשודים עוזבים את הבית עם קטנועים.

צוות בילוש עצר אותם, ובמקביל צוות אחר נכנס אל הבית לביצוע מעצר. תוך כדי מעצר החשוד במעורבות ברצח, הגיח כלב מגזע מסוכן לעבר הבלשים, נשך שניים מהם ופצע אותם באורח קל ובינוני. הבלשים ביצעו ירי לעבר הכלב, פצעו אותו וניטרלו אותו. כתוצאה מהירי נשרטה ברגלה בחורה ששהתה במקום עם החשוד. שני הבלשים פונו לטיפול רפואי בבית החולים.

 

 

רצח יורי וולקוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד