כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
תושבי מזרח ירושלים

שלושה נעצרו לאחר שתקפו אחות ושוטרים בבית החולים

כוחות משטרה הוזעקו אמש לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים, בעקבות אירוע אלימות ותקיפת אחות ביה"ח בהר הצופים בירושלים ע"י בני משפחה של אדם שקיבל טיפול רפואי מציל חיים בבית החולים. השוטרים נאלצו להשתמש בכוח נגד המעורבים ולהרחיקם מהמקום

שלושה נעצרו לאחר שתקפו אחות ושוטרים בבית החולים
חלק מהנזק שגרמו לציוד בית החולים צילום: בית החולים הדסה הר הצופים

כוחות משטרה הוזעקו ביום שישי לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים, בעקבות אירוע אלימות ותקיפת אחות ע"י בני משפחה של אדם שקיבל טיפול רפואי מציל חיים בבית החולים.

כוח משטרה של תחנת שלם במחוז ירושלים, הגיעו בתוך זמן קצר מאוד למקום, וכשהחלו לברר את נסיבות האירוע ולטפל בו הותקפו אף הם באלימות ע"י בני משפחת המטופל, שהפרו את הסדר במקום, נהגו באלימות וגרמו נזק לציוד בית החולים.

כוחות משטרה נוספים של מחוז ירושלים שהוזעקו למקום, נאלצו להשתמש בכוח נגד המעורבים ולהרחיקם מהמקום. השוטרים עצרו שלושה חשודים בחשד לתקיפה, אלימות והפרת הסדר במקום (בני משפחתו של המטופל, תושבי מזרח ירושלים) והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

ממשטרת ירושלים נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה אלימות כלפי צוותים רפואיים או שוטרים, ונמשיך לפעול בנחישות נגד אלימות מכל סוג שהיא, בפרט כלפי עובדי ציבור וצוותים רפואיים הפועלים במסירות להצלת חיים עד למיצוי הדין עם העבריינים".

מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר: משפחה של מטופל בהחייאה השתוללה בשעה האחרונה במיון בהדסה הר הצופים, בארוע שהחל בדחיפתה של אחות, על ידי בן המשפחה. מאבטחי בית החולים הזעיקו את משטרת ישראל ובני המשפחה המשיכו בהתנהגות האלימה, תוך גרימת נזק לציוד ולצוות.

פרופ׳ יורם וייס מנכ"ל הדסה: "לא ניתן לעבור בשתיקה על ההתפרעות הקשה במיון והפגיעה בצוותים שעוסקים במלאכת הצלת חיים - ללא קשר למצב הרפואי והתחושות שלהם. בשעה זו אנו עוטפים את מי שנפגעו ונמצאים בסערת רוחות. אנו מודים לשותפנו במשטרת ישראל על השבת הסדר למקום יחד עם מאבטחי בית החולים בפעולה מהירה ונחרצת. אני שמח שבטווח החודשים הקרובים, לאחר מאמצים רבים, תקום נקודת שיטור קבועה שתחזק את תחושת הבטחון בקרב הצוותים והמטופלים שלנו".

מנהלת הדסה הר הצופים, ד"ר תמר אלרם: "צוותי בית החולים, העושים עבודתם במסירות אינסופית אינם שקי אגרוף ובוודאי שלא נקבל כל פגיעה, קלה עד חמורה בהם. אנו נמשיך לטפל בתושבי ירושלים ונמשיך להגן על הצוותים שלנו. אני מודה למשטרת ישראל על הטיפול המיידי בארוע הקשה היום".

משטרת ירושלים הדסה הר הצופים מזרח ירושלים תקיפת שוטרים תקיפת איש רפואי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד