כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
דריכות אחרי הפיגוע הכפול

החשש הוסר: "מטען" התגלה סמוך לגשר המיתרים

חבלנים של מחוז ירושלים איתרו הבוקר חפץ שהיה נדמה כמטען צינור, סמוך לגשר המיתרים | הערב הודיעה המשטרה כי החשד הוסר | מפקד המחוז שיבח את הכוחות: "הוכחה נוספת למגוון האיומים שאנו מתמודדים עמם, אך ממחישה יותר מכל את הצורך התמידי בפרט בעת הזו להיות דרוכים וערניים"

החשש הוסר: "מטען" התגלה סמוך לגשר המיתרים
הכוחות בזירה צילום: דוברות המשטרה

דריכות בבירה אחרי הפיגוע הכפול: המשטרה איתרה הבוקר (שבת) בירושלים חפץ חשוד שהיה נראה כמטען צינור, סמוך לגשר המיתרים, לא רחוק ממקום הפיגוע שהתרחש ביום רביעי בו נרצח תלמיד הישיבה אריה שצ'ופק בן ה-16.

לפי המשטרה, החפץ התגלה במהלך סריקות יזומות שערכו חבלני המשטרה של מחוז ירושלים בסמוך לגשר המיתרים. בעקבות כך, כוחות המשטרה הוזעקו למקום סגרו את הזירה ואת ציר התנועה הראשי בכניסה לעיר, וחבלני המשטרה של מחוז ירושלים פעלו לטיפול בפריט באמצעות כלים ואמצעים ייעודיים.

הערב הודיעה המשטרה כי לאחר בדיקה יסודית ומקצועית של החבלנים שטח ייעודי לכך, נמצא כי הפריט החשוד אינו מטען חבלה והחשד הוסר.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן הגיע לזירה ושיבח את פעילותם, ערנותם ומקצועיותם של חבלני המשטרה במחוז ירושלים שאיתרו את החפץ החשוד במרחב הציבורי. בתום הערכת מצב קצרה שקיים בשטח עם מפקדי הכוחות, מפקד המחוז העביר הנחיות לגבי המשך הפעילות המבצעית, החקירתית והמודיעינית. "הפעילות של חבלני המשטרה הבוקר מהווה הוכחה נוספת למגוון האיומים שאנו מתמודדים עמם, אך ממחישה יותר מכל את הצורך התמידי בפרט בעת הזו להיות דרוכים וערניים, ליזום ולא רק להגיב, ולפעול בכוחות מתוגברים באזור. נמשיך לפעול בכוחות ומערכי שיטור מתוגברים ברחבי העיר לשמירת שלומם וביטחונם של התושבים והמבקרים בירושלים", אמר מפקד המחוז.

במשטרה שבים ומזכירים לציבור: "יש לגלות ערנות כל העת לחפצים חשודים, ובכל מקרה שכזה יש לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל ולהרחיק סקרנים מהמקום עד להגעת המשטרה".

 

 

כוננות הפיגוע הכפול בירושלים מטען צינור מטען חבלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד