כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בשיבה טובה

מיקירי בני ברק: ר' בנימין (יומפי) רוזנברג ז"ל

דמות מיוחדת הייתה אישיותו של הרה"ח ר' בנימין הכהן (יומפי) רוזנברג ז"ל בעיר בני ברק, מוותיקי המתפללים בביהמ"ד בעלזא, שהלך לעולמו בשיבה טובה בערב שבת והוא בן 96. הותיר אחריו משפחה ענפה 

מיקירי בני ברק: ר' בנימין (יומפי) רוזנברג ז"ל
ר' בנימין (יומפי) הכהן רוזנברג ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בצער רב התקבלה בערב שבת קודש הידיעה המצערת על פטירתו בזקנה ושיבה טובה של הרה"ח ר' בנימין (יומפי) הכהן רוזנברג ז"ל מיקירי העיר בני ברק, והוא בן 96 בפטירתו.

המנוח ר' בנימין הכהן רוזנברג ז"ל, נולד בעיר מאקאווא שבהונגריה לאביו ר' פנחס הכהן רוזנברג ז"ל. 

היה איש תם וישר שכל חייו היו חטיבה אחת של מעשים טובים, הוא התגורר בבני ברק במשך כל חייו והיה מיקירי העיר, היה עובד ה' שגמל צדקה וחסד בגופו ובממונו.  

ר' בנימין היה מתפלל וותיק במשך שנים רבות בבית הכנסת של חסידי בעלזא ברח' האדמו"ר מבעלזא 5 בעיר, ומאוחר יותר בבית המדרש 'תפארת ציון' ברחוב ירושלים. 

ביתו היה פתוח לרווחה, כבית של הכנסת אורחים, תמיד היו בביתו חסידים שבאו לשמוע ממנו דברים מחכימים על יהדות הונגריה, והוא תמיד קיבלם במאור פנים כשחיוך על פניו.

לפרנסתו שימש במשך שנים רבות כטבח בישיבת אמרי אמת גור ברח' רבי טרפון בב"ב שם היה אהוב על הבחורים. בהיותו כהן, שימש ככהן פודה במעמדי 'פדיון הבן'.

זכה והותיר אחריו את ילדיו, אחיו, נכדים, נינים ובני נינים זרע ברך ה'.  

הלווייתו תצא הערב (מוצאי שבת קודש, פרשת תולדות) בשעה 20:30 מבית בתו ברחוב וולפסון 10 בני ברק, לבית החיים סגולה פתח תקווה שם ייטמן.

בני המשפחה יושבים שבעה בבית משפחת יונגרייז ברחוב וולפסון 10 בני ברק.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 
בני הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד