כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ההפסד לבני משפחת נתניהו

אולמרט לא מתחרט: "שמו לא שווה הרבה"

ראש הממשלה לשעבר הגיב להחלטת בית המשפט כי יפצה בעשרות אלפי שקלים את בני משפחת נתניהו על כך שכינה אותם חולי נפש: "זו אמירה חריפה - במהות, בית המשפט אומר ששמו הטוב של רה"מ שווה מעט מאוד". הוא הודיע כי לא יערער על ההחלטה

אולמרט לא מתחרט: "שמו לא שווה הרבה"
אהוד אולמרט בבית המשפט צילום: Avshalom Sassoni/POOL

אהוד אולמרט, ראש ממשלת ישראל לשעבר, התייחס הערב (מוצ"ש) בראיון ל'חדשות 12' להפסדו בתביעה של רה"מ הנכנס בנימין נתניהו ובני משפחתו נגדו, ועל הפיצויים שיצטרך לשלם.

בעקבות התבטאות של אולמרט נגדם בו כינה אותם "חולי נפש", בני משפחת נתניהו הגישו נגדו תביעה על סך כ-800 אלף שקל, והשבוע פסק בית המשפט פיצויים על סך 62.5 אלף שקלים – מתוכם 20 אלף שקלים לנתניהו, 35 אלף שקל לשרה רעייתו ו-7,500 שקל ליאיר בנם.

אולמרט הצהיר בראיון הערב: "אין לי כוונה לערער על ההחלטה משפטית, אני מכבד את ההחלטה של השופט. מצד ההחלטה המשפטית יש אמירה מאוד בוטה של בית המשפט על משפחת נתניהו".

"להגיד ששמו הטוב של ראש הממשלה שווה 20 אלף שקלים – זה לומר שהשם הטוב שלו לא שווה הרבה. זו אמירה חריפה - במהות, בית המשפט אומר ששמו הטוב של רה"מ שווה מעט מאוד".

עוד הוסיף אולמרט: "אני מודאג מאוד ומוטרד ולא מהמשפט. כשבן אדם פגוע – הוא לא צריך לנהל את המדינה. הוכח שגם רעייתו וגם בנו מעורבים בכל תהליכי קבלת ההחלטות של נתניהו".

"במקום שבו ראש ממשלת ישראל לוקח אבוקת אש ומדליק את המדינה כשהוא ממנה את בן גביר להיות השר לביטחון לאומי של מדינת ישראל – זה שיהיה ממונה על מג"ב, על שיח ג'ראח, על הנגב.. ראינו איך הוא הדליק את המדינה ב'שומר החומות' ועשה את הפרובוקציות בשיח ג'ראח".

אהוד אולמרט בית משפט משפחת נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד