כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אימה בטיסה

גבר שיכור איים על אישה בסכין גילוח בטיסה ונעצר

גבר שיכור מואשם בכך שהשתולל בטיסת חברת 'ג'ט בלו' בארה"ב כשהוא מחזיק סכין גילוח ישר מול גרונה של אישה תוך שהוא מאיים על בעלה. האיש לפת בידו סכין, סנטימטרים מהעור שלה באזור הגרון/צוואר

גבר שיכור איים על אישה בסכין גילוח בטיסה ונעצר
מטוס: אילוסטרציה צילום: Pixabay

מריל פאקרל, בן 41 מסירקיוז, יוטה ארה"ב, הואשם בנשיאת נשק בכלי טיס ובתקיפה עם נשק מסוכן בכלי טיס. פאקרל היה ביום שני האחרון על סיפון טיסה מנמל התעופה JFK לסולט לייק סיטי, כך על פי הודעה לעיתונות ממשרד המשפטים.

פאקרל ישב במושב בחלון ליד זוג והתערב בשיחה שלהם בזמן שהם צפו בסרט, החשוד גם שתה מספר משקאות אלכוהוליים במהלך הטיסה, כך נכתב בתלונה פלילית. בשלב מסוים, האישה שמה אוזניות וצפתה בסרט בטיסה. פקרל שם את ידו על המסך שלה ואמר לה לעצור את הסרט.

"האישה הסירה את האוזניות שלה והבינה שהאיש לופת בידו במה שנראה לה כסכין, סנטימטרים מהעור שלה באזור הגרון/צווארה", ציין משרד המשפטים. פאקרל קם והחל לצעוק, "היא תהיה בסדר", ו"אף אחד לא צריך לדאוג".

הבעל ניגש לקדמת המטוס כדי לבקש עזרה מדיילת, והאישה זינקה למעבר כדי להימלט. לפי התלונה, פאקרל הושיט את ידו וניסה לעצור את האישה על ידי אחיזה בכתפה אך היא הצליחה לברוח. לאחר שהזוג עבר לקדמת המטוס, והרחק מפאקרל, נוסע שישב במעבר גרם לחשוד להניח את סכין הגילוח. הסכין נלקחה על ידי הדיילים ומאוחר יותר זוהה כסכין גילוח.

סכין איומי סכין מטוס יוטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד