כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בגלל משאבת עיבוי

ביתו של הרב והשליח נשרף כליל

ביתו של הרב פנחס טיילור, הסופר שליח חב"ד בפלנטיישן, פלורידה, ניזוק קשות והפך ללא ראוי למגורים לאחר שריפה שהחלה בחניה והתפשטה לשאר חלקי הבית, ואילצה אותם לעבור דירה. "אנו מודים מאוד למשטרה ולמכבי האש על שירותם"

ביתו של הרב והשליח נשרף כליל
כוחות הכיבוי מכבים את האש צילום: פייסבוק

ביתו של הרב פנחס טיילור, הסופר והשליח בפלנטיישן, פלורידה, ניזוק קשות לאחר שריפה שהחלה ממשאבת עיבוי למזגן בחניה ובסופו של דבר הפיצה עשן לשאר חלקי הבית. מישהו שעבר במקום הבחין בעשן ומיד התקשר למוקד 911. בנס איש לא נפגע מכיוון שהמשפחה לא הייתה בבית.

לאחר הערכת הנזק, הודיעו הכבאים למשפחת טיילור כי ביתם אינו במצב ראוי למגורים וכי הם יצטרכו לעבור דירה למשך מספר חודשים בזמן תיקון הבית. הרב טיילור כתב בחשבון הפייסבוק שלו פוסט על השריפה.

"הייתה לנו שריפה לאחרונה בביתנו, האש התפשטה בחניה תודה לקל, זה היה אחר הצהריים, ואף אחד לא היה בבית, עובר אורח הבחין בעשן והתקשר למוקד 911. שוטר שהיה אחד הראשונים בזירה, נכנס לביתנו פעמיים וחילץ את שני הארנבות שלנו מהעשן שבקע דרך הבית, אנו מודים מאוד למשטרה ולמכבי האש על שירותם".

"לרוע המזל, לאחר כיבוי השריפה והערכת הנזק, ביתנו הפך לבלתי ראוי למגורים, ונאלצנו לעבור לבית אחר למשך החודשים הקרובים, זאת הייתה חוויה מאוד מאתגרת, ובמיוחד קשה לילדים הגדולים שלי. כל מי ששמע מה קרה יצא מגדרו כדי להציע את תמיכתו, אנחנו כל כך אסירי תודה על כל השיחות וההודעות ששואלים: "אתה צריך משהו?" אנחנו בעומס ולפעמים לא יודעים מה לענות, אנו מודים מאוד לכל מי שתורם, יהי רצון שאתם ומשפחתכם תהיו מבורכים על חסדכם".

כיבוי האש שליח חב"ד פלורידה שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד