כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"אם אין דרך אחרת"

אין מי שיעצור אותו: מאסק מאיים על אפל וגוגל "אפתח טלפון מתחרה"

מגישת החדשות האמריקנית ליז ווילר צייצה בטוויטר כי אם אפל וגוגל אכן ימחקו בסופו של דבר את טוויטר מחנויות האפליקציות שלהם, הדבר יוביל לכך שמאסק יפתח טלפון חכם משל עצמו. בתגובה ענה לה מאסק "אני בהחלט מקווה שלא נגיע לשם, אבל כן, אם אין דרך אחרת, אני אצור טלפון אלטרנטיבי"

 אין מי שיעצור אותו: מאסק מאיים על אפל וגוגל "אפתח טלפון מתחרה"
אילון מאסק צילום: צילום מסך

מנכ"ל טוויטר אילון מאסק מאיים כי יתכן ויצטרך לבנות טלפון חכם משל עצמו, אם טוויטר תוסר מחנויות האפליקציה של אפל וגוגל.

דבריו של מאסק מגיעים לאחר שבכירים רבים בחברת אפל בראשם מנהל חנות האפליקציות פיל שילר, מחקו את חשבונות הטוויטר שלהם אחרי שמאסק זעם על העמלה שאפל גובה מרכישת אפליקציות בחנות שלה.

למעשה, תכנן מאסק כמה צעדים שיכניסו לטוויטר יכולות לגבות כסף ממשתמשים. הדבר כאמור ייאלץ לעבור את האישור של אפל, שבה כל אפליקציה שמוכרת מוצרים צריכה לעשות את זה דרך חנות האפליקציות של אפל, ונראה שאפל לא מתכננת לעשות למאסק הנחות סלב בעניין.

בציוץ שכתב בתגובה למגישת החדשות האמריקנית ליז ווילר, אמר מאסק כי "אני בהחלט מקווה שלא נגיע למצב הזה שבו גוגל ואפל יסירו את טוויטר מהחנויות שלהם. אבל אם לא תהיה ברירה אחרת – אני אפתח טלפון אלטרנטיבי".

אך עם כל הכבוד לכוחניות של מאסק, חשוב לזכור כי פיתוח של טלפון יכול לקחת שנים רבות, וידרוש ממאסק לא רק לפתח חומרה אלא גם תוכנה שהיא לא אנדרואיד או iOS. 

 

טוויטר אפל גוגל אילון מאסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד