כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
תכנן במשך שנתיים

צפו: בן 16 חבש צלב קרס במהלך טבח בבתי ספר בברזיל

נער נאצי בן 16, בנו של שוטר צבאי שהיה חמוש באקדח חצי אוטומטי צבאי ובאקדח של אביו, ביצע ירי בבית הספר. הרשויות טוענות כי הנער עם סמל נאצי, השתמש במכונית של משפחתו כדי לעבור מבית ספר אחד למשנהו, ולוחית הרישוי הוסתרה על ידי בד

צפו: בן 16 חבש צלב קרס במהלך טבח בבתי ספר בברזיל
היורה פורץ לבית הספר לבצע טבח צילום: צילום מסך

תלמיד לשעבר חמוש ברובה חצי אוטומטי ובאקדח שלקח מאביו, הרג ארבעה בני אדם ופצע 13 בשני בתי ספר בברזיל, על פי דיווחים בברזיל צלב קרס הוצמד לאפוד שלו והוא תכנן את הפיגועים במשך שנתיים, כך מסרה המשטרה.

היריות התרחשו ביום שישי בבית ספר ממלכתי עם תלמידי בתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים ובית ספר פרטי, שניהם באותו רחוב בעיירה הקטנה אראקרוז במדינת אספיריטו סנטו במזרח ברזיל. שלושה מורים ותלמיד נהרגו.

כארבע שעות לאחר מכן, היורה, שזוהה כנער בן 16 שנהג ללמוד באחד מבתי הספר, נעצר על ידי המשטרה, כך אמר רנאטו קזגרנדה, מושל אספיריטו סנטו. הרשויות לא פרסמו את שמו של החשוד. הרשויות טוענות כי הנער השתמש במכונית של משפחתו כדי לעבור מבית ספר אחד למשנהו, ולוחית הרישוי הוסתרה על ידי בד.

צילומי מצלמות האבטחה הראו אותו לובש אפוד חסין כדורים, לפי אחראי הביטחון הציבורי של אספיריטו סנטו, מריו סלנטה. היורה השיג גישה לחדר המורים בבית הספר לאחר שפרץ מנעול. אמא של היורה היא מורה לשעבר, ולימדה באחד מבתי הספר שנפגעו על ידי בנה במהלך הירי.

היורה ואביו המשרת במשטרה הצבאית בברזיל

המושל קאזגרנדה אמר כי הנשק החצי אוטומטי שייך למשטרה הצבאית, בעוד שהאקדח היה נשק אישי הרשום על שמו של אביו של הילד, קצין משטרה צבאית. היורה נעצר והוכנס למתקן שמיועד לפושעים קטינים.

בברזיל דווח, כי אביו של היורה, שיתף תמונה של ספר של היטלר באינסטגרם, כולל תיאור האידיאלים האנטישמיים שלו. "קריאה היא אחד המפתחות להרחבת התודעה", כתב השוטר הצבאי. במקומות מסוימים בברזיל, כמו ריו דה ז'נרו, אסורה מכירה והפצה של הספר.

פוסט שהועלה באינסטגרם על ידי השוטר פאביו, אביו של היורה שהרג תלמידים ומורים בבתי ספר

הפעולה התרחשה ביום שישי האחרון בסביבות השעה 9:30 בבוקר. בצילומי מצלמות האבטחה נראה היורה מופיע לבוש בבגדי הסוואה, שרוולים ארוכים, רעול פנים וחבוש כובע.

הרשויות דיווחו כי היורה נכנס לבית הספר הממלכתי אוחז באקדח וירה מספר יריות. לאחר מכן, הוא הלך לחדר המורים, שם ירה שוב בשני בני אדם. לאחר ההרג הוא עזב את המוסד במכונית והלך לבית הספר הפרטי הממוקם באותו אזור, שם פצע חמישה אנשים והרג אדם נוסף. בתום הפיגועים נמלט היורה ברכב, הוא נעצר ארבע שעות לאחר הפיגוע, בביתו באראקרוז.

ברזיל הרוגים ופצועים טבח ניאו נאצי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד