כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אין כניסה

נוכח יוקר המחייה: כך תשיגו בשר איכותי במחיר זול

בשורה בממלכת הבשרים של בני ברק: כשהמחירים מזנקים – רק ב'אשפר' אין כניסה ליוקר המחייה

נוכח יוקר המחייה: כך תשיגו בשר איכותי במחיר זול
בשר משובח צילום: FREEPIK

גל ההתייקרויות לא עוצר לרגע, המחירים רק עולים ועולים, ובכל יום אנו שומעים על עוד חברה שמעלה את המחירים של מוצריה, אבל בתוך כל זה יש יוצא דופן. הכירו את המקום היחיד בישראל, שבו ליוקר המחייה, פשוט אין כניסה – ממלכת הבשר 'אשפר'.

ב'אשפר', מהוותיקות והמובילות בתחום, פועלים תמיד לדאוג ללקוחות למוצרי בשר ועוף האיכותיים והמשובחים ביותר, ויחד עם זאת לשמור על רמת מחירים נמוכה ובהישג יד. כעת, כשהיוקר מאמיר והמחירים משתוללים, ב'אשפר' הולכים עוד כמה צעדים קדימה, ומכריזים מלחמה של ממש על ההתייקרויות.



כעת יוצאים ב'אשפר' בגל של מבצעים ייחודיים וחסרי תקדים, על מגוון נרחב של מוצרי בשר ועוף משובחים ומבוקשים, כדי שכל אחד וכל משפחה תוכל לרכוש בשפע, לענג את השבת וגם לסתם יום של חול.

את המבצעים והמוצרים האיכותיים תוכלו למצוא בטרקלין הבשר החדש והמפואר של 'אשפר' ברחוב שלמה המלך 17 בבני ברק, שהציב סטנדרטים חדשים בכל הקשור לבשר ובחוויית הקנייה, עם חנות רחבת ידיים ומפוארת, ושירות אדיב, מסור ומקצועי מצוות מיומן של קצבים ועובדים.

"המטרה שלנו הייתה תמיד להביא בשר איכותי במחיר שווה לכל נפש", אומרים ראשי חברת הבשר 'אשפר'. "בפרט בימים אלו, כאשר המצב הכלכלי מכביד מאוד על כל אחד ובפרט על משפחות בני התורה ומשפחות ברוכות ילדים, ועל כן באופן קבוע אנחנו משתדלים לצאת במבצעים מיוחדים כדי לסייע ולבוא לקראת הציבור. כעת החלטנו ללכת על מהלך רחב יותר, עם אמירה ברורה – אצלנו אין כניסה ליוקר המחייה. נקודה. אנחנו מזמינים כל אחד ואחד להיכנס לטרקלין הבשר ברחוב שלמה המלך 17 בבני ברק ולהתרשם מהמגוון, מהאיכות, מהשירות וכמובן מהמחיר שיישאר אתכם פעורי פה, בהתחייבות"

בטרקלין הבשר של 'אשפר' תוכלו למצוא את מוצרי הבשר והעוף המשובחים והאיכותיים, במגוון נרחב של הכשרויות המהודרות ביותר: בד"ץ נווה ציון מייסודו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצוק"ל, בד"ץ שארית ישראל, בד"ץ העדה החרדית, רבני העיר בני ברק הגרחי"א לנדא והגרש"צ רוזנבלט, בד"ץ הרב רובין ועוד, כך שכל אחד יכול למצוא את הנתח שהוא אוהב בכשרות המהודרת שהוא חפץ בה, על פי כל החומרות וההידורים.

אשפר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד