כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
האלימות בכבישים

שולף סכין ו'מפנצ'ר' את צמיגי הרכב | תיעוד

נהג תועד מנקב את צמיגי הרכב של נהג אחר בכביש 431 | המקרה אירע לפני כשבועיים והנהג האלים נעצר - אך שוחרר בתום חקירה | תיעוד נוסף מהאלימות הגואה בכבישים

שולף סכין ו'מפנצ'ר' את צמיגי הרכב | תיעוד
התקיפה בכביש 431 צילום: לפי סעיף 27א

האלימות בכבישים הפכה למכת מדינה: בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות נראה נהג שולף סכין ומנקב את צמיגי רכבו של נהג אחר במהלך ויכוח בכביש 431. בהמשך הוא נראה מתקרב עם הסכין לעבר גופו של הנהג ומאיים אליו.


צילום: לירן בורק שביט


התקרית החריגה התרחשה לפני כשבועיים. לאחר קבלת התלונה, נעצר החשוד, תושב בת ים, לחקירה בתחנת רחובות. בתום החקירה הוא שוחרר לביתו. מהמשטרה נמסר כי "בתום חקירה ובהתאם לממצאיה, הועברו כלל ממצאיה להמשך טיפול התביעות לשם מיצוי הדין. הנהג המותקף, תושב ראשון לציון, לא נפגע בתקרית".

התיעוד מתפרסם על רקע הרצח המזעזע של יורי וולקוב בחולון בשבוע שעבר. ביום שישי האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרו של החשוד במעשה, עדי מזרחי בן 22, תושב העיר.

וולקוב ז"ל בן ה-52, תושב בת ים שעבד במשך שנים רבות בבית החולים איכילוב בתל אביב, העיר לרוכב אופנוע על נסיעתו, נדקר בחזהו וכעבור שניות התמוטט לעיני אשתו. המקרה התרחש שלשום בסביבות השעה 18:30. יורי ז"ל שחצה במעבר חצייה ברחוב אילת פינת יוספטל שבחולון נדקר למוות. בתיעוד ממצלמת רכב נראה רוכב האופנוע מתווכח עם אישה תוך שהיא חוצה את מעבר החצייה והוא לצידה, כאשר שניות אחריה מגיע בעלה ומנסה להבין במה מדובר.

רוכב האופנוע נראה מנופף במהירות בדבר מה לעברו של המנוח, מה שמתברר כדקירה חדה בחזהו באמצעות סכין שהובילה למותו. המנוח נראה כורע ברך על אי התנועה כשאשתו מזעיקה אמבולנס במקביל.

 

תקיפה ויכוח סכין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד