ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
פריצת דרך

עדי מזרחי הודה בחקירתו: "רצחתי את יורי וולקוב"

עדי מזרחי, ששתק עד כה בחקירותיו, הודה בפני החוקרים: "רצחתי את יורי וולקוב" | מוקדם יותר הובא וולקוב למנוחות, בתו ספדה לו: "לא מאמינים שאדם רע עשה לך חור בלב ועשה גם בלב של כולנו חור"

עדי מזרחי הודה בחקירתו: "רצחתי את יורי וולקוב"
עדי מזרחי צילום: מתוך פייסבוק

שלושה ימים לאחר שנעצר, עדי מזרחי הודה היום (ראשון) ברצח יורי וולקוב במעבר החציה בחולון. מזרחי, שנעצר ביום חמישי האחרון, שתק עד כה בחדרי החקירות. היום, נשבר מזרחי והודה בפני החוקרים: "אני רצחתי את וולקוב".

לפי הפרסום ב-ynet, במהלך החקירה, שבה הודה עדי מזרחי ברצח יורי וולקוב בחולון, הוא סיפר כי אמר לאשת הנרצח למחוק את התמונות שצילמה: "נבהלתי בעיקר מזה שהיא צילמה שיפורים ושדרוגים שעשיתי על אופנוע ה-TMAX".

עוד אמר בחקירתו: "יצאתי בערב מהבית לווטרינרית, הגעתי למעבר חציה בחולון. שמעתי מזויקה בקסדה ופתאום ראיתי את האישה מרימה את הסלולר ומצלמת אותי. צעקתי לה תמחקי את מה שצילמת. נבהלתי בעיקר מזה שהיא צילמה שיפורים ושדרוגים שעשיתי על הטי מקס".

‏"פתאום הגבר הגיע. נבהלתי וקרה מה שקרה", הוסיף מזרחי, שבינתיים מסרב לבצע שחזור של הרצח. "נתתי לו את המכה ועזבתי את המקום. רק כשהגעתי הביתה הבנתי שהוא מת ואז התחלתי לעשות שיחות לחברים שלי."

מוקדם יותר הובא וולקוב ז"ל למנוחות. בני משפחתו ספדו לו ודרשו למצות את הדין עם הרוצח. "היית חלק בלתי נפרד מהמשפחה", ספדה לו בתו. עדיין לא מאמינים שתיטמן באדמה ולא תשוב לחבק אותנו. אנחנו לא מאמינים שאדם רע עשה לך חור בלב ועשה גם בלב של כולנו חור. תשמור עלינו מלמעלה. כל המדינה נתנה לנו גב ותומכת בנו. תודה אבא, על הכול. נתגעגע אליך".


יורי וולקוב, רגעי הדקירה

ביום שישי האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרו של החשוד במעשה, עדי מזרחי בן 22, תושב העיר.

וולקוב ז"ל בן ה-52, תושב בת ים שעבד במשך שנים רבות בבית החולים איכילוב בתל אביב, העיר לפי החשד למזרחי על נסיעתו, נדקר בחזהו וכעבור שניות התמוטט לעיני אשתו. המקרה התרחש שלשום בסביבות השעה 18:30.

בתיעוד ממצלמת רכב שחלף במקום נראה רוכב האופנוע מתווכח עם אישה תוך שהיא חוצה את מעבר החצייה והוא לצידה, כאשר שניות אחריה מגיע בעלה ומנסה להבין במה מדובר. רוכב האופנוע נראה מנופף במהירות בדבר מה לעברו של המנוח, מה שמתברר כדקירה חדה בחזהו באמצעות סכין שהובילה למותו. וולקוב נראה כורע ברך על אי התנועה כשאשתו מזעיקה אמבולנס במקביל.

 

חקירה רצח יורי וולקוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד