כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
סירב לתפקיד בכיר?

ברקע הביקורת: ביטן מסרב לפגוש את נתניהו

אחרי שיסיים את חלוקת התיקים והוועדות למפלגות השותפות, יתפנה נתניהו לכאב הראש הגדול ביותר - המאבק הפנים מפלגתי. בין האתגרים הגדולים ניצב ח"כ דוד ביטן שמבקר את נתניהו על אופן ניהול המו"מ ולא מתחייב לתמוך בכל מהלך שתקדם הממשלה

ביטן מגיע היום למטה הליכוד בת"א
ביטן מגיע היום למטה הליכוד בת"א צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בין פגישות המשא ומתן היום (ראשון) עם השותפות הקואליציוניות העתידיות, ראש הממשלה המיועד ויו"ר 'הליכוד' מתמודד עם משבר פנים מפלגתי כאשר ח"כ דוד ביטן קורא עליו תיגר ומתראיין נגדו לתקשורת.

לפי הדיווח הערב של מיכאל שמש ב'כאן 11', ביטן סירב להגיע לפגישה עם נתניהו כדי ליישר את ההדורים ביניהם טרם הקמת הממשלה וגם סירב להצעה שהגיעה מגורמים בסביבתו של נתניהו לכהן כיו"ר הקואליציה הבא - תפקיד שכבר החזיק בו בעבר. מ'הליכוד' נמסר כי "ביטן לא קיבל הצעה". ומצדו של ביטן לא נמסרה תגובה לפרסום.

עוד בנושא:

ח"כים בליכוד תוקפים בגלוי את המו"מ של נתניהו: "עבר את הגבול"

ביטן פותח חזית מול נתניהו: "יכול ללכת נגדו"

בשבוע האחרון החליט ביטן לשבור שתיקה לאורך מערכת הבחירות ולהסיר את הכפפות בסדרת ראיונות לתקשורת שבהם האשים את נתניהו בניסיון לחסל אותו פוליטית בכך שהגיע בפריימריז רק למקום ה-17 ברשימת 'הליכוד' לאחר שהתקדם מהמקום ה-22.

לא ברור איזה תפקיד כן יספק את ביטן ויחזיר אותו אל חיק נתניהו, שכן שר או סגן שר הוא לא יכול להיות מאחר והוגש נגדו כתב אישום בחשד לשוחד, כך שלא נותרו הרבה ברירות ותפקידים בכירים, מלבד תפקיד יו"ר הקואליציה או יו"ר וועדה בכירה בכנסת.

דוד ביטן הליכוד בנימין נתניהו יו''ר הקואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד