כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"חיים בשביל עם ישראל"

אלפים חגגו לרב דרוקמן: "מצטער על כל הטרחה"

אלפי תלמידים ובני הציונות הדתית חגגו לרב חיים דרוקמן יום הולדת 90 שנה באירוע חגיגי. הרב הודה לאנשים: "לא הייתם צריכים, בסך הכל מלאו לי 90 שנה. אבל אם זה מוסיף לעם ישראל יש לזה ערך"

אלפים חגגו לרב דרוקמן: "מצטער על כל הטרחה"
יום הולדת 90 לרב דרוקמן צילום: יוסי זליגר

זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן חוגג 90 שנה והערב (ראשון) נערך אירוע לכבוד המאורע, בהשתתפות אלפים מתלמידיו ובני הציונות הדתית באירוע מרגש.

הרב הודה בדבריו לאלפים ואמר, "תאמינו לי שאני נרגש לראות את כולכם, אבל מצטער על כל הטרחה. לא הייתם צריכים, בסך הכל מלאו לי 90 שנה. אבל אם זה מוסיף לעם ישראל יש לזה ערך".

"אנחנו חיים בשביל עם ישראל. בני עקיבא עשו הרבה טוב לעם ישראל, אני זוכר מציאות שנער שסיים כיתה ח' היה זורק את הכובע שלו (לא הלכו עם כיפות). חבר שלי מנעוריי, פרופסור גאון אמר שהוא חשב שהוא בדור האחרון של מניחי התפילין. הוא אמר ככה כי זאת הייתה המציאות, הכל היה בכיוון של עזיבה", סיפר הרב.

הרב דרוקמן המשיך, "איך המציאות השתנתה? זה בני עקיבא, היום יש כיפות סרוגות בכל מקום וכולם יודעים שאלו הטובים ביותר. אם ההתכנסות היא כדי להגיד שאנחנו מגדלים את דור העתיד אז יש לה ערך. הציפייה שלנו שכל עם ישראל יהיה כך. אם ההתכנסות של הערב תוסיף לכך אז יש לה ערך. היה תהיה".

הרב דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית המשמש כמורה ומנהיג למגזר כולו, משמש כראש ישיבה באור עציון ובמרכז ישיבות בני עקיבא. הרב גם מוכר בזכות פעילותו הציבורית, כשהוא מרבה לייעץ לפוליטיקאים בכירים בציונות הדתית.

הרב חיים דרוקמן יום הולדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד