כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בצל דיכוי המחאות

איראן מאיימת על ארה"ב וישראל: "הן ייקברו"

איראן שוב איימה על ארה"ב, וישראל ובעלות בריתה ואמרה כי "הן יובסו במלחמת העולם שהן מנהלות נגד איראן". חוסיין סלאמי מפקד משמרות המהפכה גם איים על ערב הסעודית, בריטניה, צרפת וגרמניה  

איראן מאיימת על ארה"ב וישראל: "הן ייקברו"
חוסיין סלאמי מאיים על ישראל צילום: סוכנות הידיעות תסנים

מפקד משמרות המהפכה, חוסיין סלמי, איים אתמול (ראשון) כי איראן תקבור את ישראל ואת ארה"ב ואת בעלות בריתן, "אנו נחושים לעמוד נגד ישראל וארה"ב. נהפוך את סצנת הקרב החדשה הזו, את סצנת ההמרדה הענקית הזו, ואת מלחמת העולם הזו, למגרש קבורה עבור אמריקה, ישראל ובעלות בריתן", סלאמי גם איים על ערב הסעודית, בריטניה, צרפת וגרמניה.

במהלך ביקורו בזאהדאן, לאחר שבועות של הפגנות נגד המשטר מצד אוכלוסיה סונית ברובה, (איראן היא שיעית) סלאמי שוב הגביר את האיומים נגד ישראל ואמר כי "המשטר הציוני יתמוטט" הוא גם איים "נקבור את האויב, בדיוק כפי שקברנו אויבים ישראלים ואמריקנים בעבר".

סלאמי ניצל את ביקורו כדי לתקוף את "אויבי" איראן, ולדבר על אחדות. הוא ניסה להציג את האנשים המתגוררים באזור כמי שמילאו תפקיד בלחימה לצד אחיהם האיראנים במהלך המלחמה נגד עיראק בשנות ה-80. דבריו באים יום אחד לאחר שמנהיגה העליון של איראן, חמינאי, הזהיר את המפגינים להביא את ההפגנות לסיום ונתן אור ירוק להמשיך לדכא את ההפגנות בכל הכוח.

משמרות המהפכה איום איראן ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד