כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
קרא למלחמת גזע

גבר נעצר לאחר הצדעה נאצית וצרחות נאציות

גבר נעצר בנמל התעופה בארה"ב לאחר שהשתולל והצדיע הצדעה נאצית תוך כדי צרחות של סיסמאות נאציות. האיש ניקולס לטני הכריז על נאמנותו היטלר וקרא למלחמת גזע. הוא צרח "היהודים קיבלו את מה שמגיע להם"

גבר נעצר לאחר הצדעה נאצית וצרחות נאציות
מעצרו של הנאצי צילום: צילום מסך

אדם נעצר לאחר שביצע הצדעה נאצית עם צרחות "זיג אייל" וקרא למלחמת גזע בנמל תעופה בארה"ב.

האיש, ניקולס לטני, בן 31, גם נשבע אמונים להיטלר וצרח "היהודים קיבלו את מה שמגיע להם". התקרית התרחשה ביום ראשון בשבוע שעבר בנמל התעופה של סיאטל בשער העלייה למטוס של טיסת 'אמריקן איירליינס' לדאלאס, כך לפי אתר הטיולים 'View From the Wing', הוא נעצר במהירות על ידי משטרת נמל התעופה.

בצילומים שפורסמו באינטרנט על ידי נוסעים מזועזעים, כמו גם קבוצת Stop Antisemitism הנלחמת נגד אנטישמיות, נראה לטני צועק הערות כמו, "אתה הולך לתאי הגזים" הוא גם כינה אדם אחר "חייזר מגעיל וזוחל".

כשהשוטרים נאבקו לאזוק אותו הוא המשיך לצעוק קללות ואמר: "שמעתם פעם על התיקון הראשון? הפרתם את זה כי אני נאצי". פוסטים במדיה החברתית שנחשפו על ידי ה'דיילי מייל', מציגים היסטוריה של אנטישמיות של הנאצי במהלך השנים האחרונות.

בספטמבר 2018, הוא כתב: "האף של סטאלין היה לגמרי חד, הוא היה יהודי מוחלט", ובאחר כתב: "אז שיניתי את נקודות המבט שלי מאז 2015, אני לא רוצה שהיהודים יסולקו מאמריקה". הוא גם כתב: "לא ידעתי כלום על ההורים שלי אבל אני עדיין תומך במהפכה להוריד את ברני סנדרס (מחוקק דמוקרטי) והמזימה היהודית לשלוט בקומוניזם".

אנטישמיות בארה"ב נאצי היטלר סיאטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד